یخچالی به شهرداری گرگان پیوست

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/گلستان سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بهنام یخچالی، ملی پوش تیم ملی بسکتبال به تیم شهرداری گرگان پیوست.

یخچالی به شهرداری گرگان پیوست

آرش فولادیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست های سرمربی تیم، پوشش نقاط ضعف در پست های یک و دو مورد آنالیز نهاده شد.

وی اضافه نمود: پس از مذاکره با گزینه های پیشنهادی در نهایت با بهنام یخچالی به توافق رسیدیم و این بازیکن ملی پوش به شهرداری گرگان پیوست.

پیگیری باشگاه شهرداری گرگان نسبت به بی احترامی به تماشاگران این تیم در قم

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه درخصوص جلسه آنالیز حواشی و اتفاقات پیش آمده در بازی پنجشنبه گذشته بین تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر در قم، گفت: در این جلسه که با حضور شهردار گرگان و مدیران شهرداری برگزار گردید، مستندات با دقت مورد آنالیز نهاده شد و صحبت های حاضرین در سالن نیز شنیده شد.

فولادیان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد نامه ای با شرح کامل اتفاقات به همراه مستندات، صبح فردا به فدراسیون بسکتبال ارسال گردد.

وی اعلام کرد: وظیفه باشگاه شهرداری است که از هواداران پرشوری که رنج سفر را به منظور حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان تحمل کردند و به قم رفتند، حمایت کند و بی احترامی که به آنها شده را پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 649

به "یخچالی به شهرداری گرگان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچالی به شهرداری گرگان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید