گوشی های سامسونگ در کشورهای مختلف نوتیفیکیشن عجیبی را دریافت کرده اند

به گزارش پسرک کامپیوتری، بر اساس اعلام کاربران در ردیت و توییتر، نوتیفیکیشن عجیبی از طرف اپلیکیشن Find My Mobile برای هزاران گوشی سامسونگ در کشورهای مختلف ارسال شده است. در این نوتیفیکیشن، فقط دو عدد 1 دیده می شود.

گوشی های سامسونگ در کشورهای مختلف نوتیفیکیشن عجیبی را دریافت کرده اند

بر اساس اعلام کاربران، از خانواده نوت 10 و اس 10 و حتی گلکسی Z Flip این نوتیفیکیشن ارسال شده است. همچنین برخی از کاربران از دریافت این نوتیفیکشن در گوشی های نوت 8، مدل 2018 گلکسی A8 و اس 7 خبر داده اند که نشان دهنده گسترده بودن این موضوع است.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، این نوتیفیکیشن تصادفی سامسونگ فقط به محدود به یک کشور خاص نیست و کاربران توییتر و ردیت اعلام کرده اند که در کشورهایی مانند استرالیا، آلمان، هند، ژاپن، نیوزیلند، تایلند و تعدادی از دیگر کشورها این نوتیفیکیشن ارسال شده است. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ اولین شرکتی نیست که نوتیفیکیشن عجیب و غریبی برای بخش زیادی از کاربران خود ارسال می کند. سال گذشته وان پلاس هم به صورت تصادفی نوتیفیکیشنی حاوی حروف چینی ارسال کرد که بعدا معین شد این ارسال تصادفی مربوط به آزمایش داخلی مربوط به آپدیت نرم افزاری مرتبط بوده است.

حدود سه ساعت پس از این ماجرا، شعبه بریتانیا سامسونگ در توییتر اعلام کرده که این نوتفیکیشن مربوط به یک آزمایش داخلی بوده و تاثیری بر گجت های موردنظر ندارد. آیا شما هم این نوتیفیکیشن را دریافت کرده اید؟ در این صورت در بخش کامنت ها ما را در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 733

به "گوشی های سامسونگ در کشورهای مختلف نوتیفیکیشن عجیبی را دریافت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سامسونگ در کشورهای مختلف نوتیفیکیشن عجیبی را دریافت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید