گواردیولا: خوشحالم که به ومبلی برمی گردیم، برای لیورپول تونل افتخار می زنیم چون لیاقتش را دارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت که شاگردانش برای قهرمان زودهنگام فصل جاری لیگ برتر انگلیس تونل افتخار خواهند زد.

گواردیولا: خوشحالم که به ومبلی برمی گردیم، برای لیورپول تونل افتخار می زنیم چون لیاقتش را دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل لیسانس در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، پپ گواردیولا پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس و صعود به نیمه نهایی این رقابت ها جایی که باید با آرسنال مصاف داشته باشد، اظهار داشت که شاگردانش برای بازی بعدی شان در لیگ برتر برنامه خاصی دارند.

بازی بعدی سیتی در لیگ برتر مقابل لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت ها است که هفته گذشته پس از سه دهه ناکامی انتها پیروز به فتح بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی انگلیس شد. به همین دلیل هم پپ گواردیولا و شاگردانش که اصلی ترین رقبای لیورپول بودند، قصد دارند به شیوه ای خاص از میهمان مرسی ساید استقبال نمایند. این اولین بازی سیتی و لیورپول پس از مسجل شدن قهرمانی تیم قرمزپوشان منطقه مرسی ساید است.

گواردیولا در سرانجام بازی مردانش مقابل نیوکاسل گفت: البته که ما قصد داریم برای لیورپول تونل افتخار بزنیم. وقتی لیورپول به خانه ما بیاید، ما به این تیم به شیوه ای باورنکردنی خوشامد و تبریک خواهیم گفت. ما این کار را انجام می دهیم چون لیورپول را شایسته و لایق آن می دانیم.

سرمربی کاتالان منچسترسیتی درباره صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس هم گفت: ما به نیمه نهایی رسیدیم. هجومی بازی کردن و حمله به سمت دروازه تیمی که اینقدر در لاک دفاعی فرو می رود، آسان نیست اما به نظرم باز هم عملکرد ما خوب بود. من خوشحالم که (برای برگزاری بازی های مرحله نیمه نهایی) به لندن، به استادیوم ومبلی برمی گردیم.

گواردیولا و شاگردانش پیش از این پیروز به فتح جام اتحادیه شده اند و حالا این شانس را دارند که یک جام دیگر هم کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1028

به "گواردیولا: خوشحالم که به ومبلی برمی گردیم، برای لیورپول تونل افتخار می زنیم چون لیاقتش را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: خوشحالم که به ومبلی برمی گردیم، برای لیورپول تونل افتخار می زنیم چون لیاقتش را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید