گازگرفتگی 4 خانم جوان در بویراحمد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از گازگرفتگی چهار خانم جوان در بویراحمد اطلاع داد.

گازگرفتگی 4 خانم جوان در بویراحمد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان، جهانبخش وحدت نژاد ریاست این سازمان در جمع خبرنگاران از گازگرفتگی 4 خانم جوان در باغات تفریحی تنگ سرخ اطلاع داد و گفت: ساعت 13 و 43 دقیقه امروز آدینه 3 دی ماه 4 خانم جوان به وسیله همراهان خود و با شکایت تنگی نفس، تهوع و استفراغ به پایگاه اورژانس 115 تنگ سرخ بویراحمد مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: بلافاصله اقدامات درمانی شامل اکسیژن درمانی و سرم درمانی برای مصدومین انجام و همزمان پایگاه کمکی اورژانس 115 از شهرک ولایت یاسوج نیز به محل حادثه اعزام شد.

رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات درمانی و به موقع پرسنل اورژانس 115 برای مصدومان، شرایط عمومی آنها مطلوب و به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شدند.

وحدت نژاد اعلام کرد: هرساله با آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در ساختمان ها و منازل مسکونی، به علت رعایت نکردن هشدارهای ایمنی و سهل انگاری هایی که به وفور از سوی هموطنان صورت می گیرد، و بخصوص در باغات تفریحی شاهد روی دادن حوادث ناگواری در این زمینه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1885

به "گازگرفتگی 4 خانم جوان در بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازگرفتگی 4 خانم جوان در بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید