کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از ادغام تازه متا تحقیق می کند

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، این تحقیق بدان معنا است که رگولاتورهای آنتی تراست آمریکا نه تنها تمایل فیس بوک به خرید شبکه های اجتماعی معمول، بلکه تمایل شرکت به ادغام استارت آپ های واقعیت مجازی را به طور دقیق بررسی می کنند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از ادغام تازه متا تحقیق می کند

به نوشته جاش سیسکو، خبرنگار نشریه اینفورمیشن، متا قبلاً 5 استارت آپ واقعیت مجازی دیگر نیز ادغام کرده که یکی از آنها استودیو تولید کننده بازیBeat Saber است. اما هیچکدام از این ادغام ها از طریق دولت بررسی نشده بودند، زیرا قیمت خرید آنها بسیار اندک بود.

در بخشی از گزارش این نشریه آمده است: اما به گفته دو منبع آگاه، عده ای از رگولاتورها عملیات ادغام 400 میلیون دلاری سوپرنچرال را به تاخیر می اندازند.

البته هنوز معین نیست کمیسیون فدرال تجارت آمریکا معامله ادغام این استارت آپ را در چه حوزه ای ارزیابی می کند. این درحالی است که آژانس فدرال مذکور همزمان با ثبت شکایتی از متا تلاش دارد ادغام اینستاگرام و واتس اپ را نیز لغو کند.

هر چند ممکن است این کمیسیون در نهایت فرایند ادغام سوپرنچرال را تایید کند، اما تصمیم برای تحقیقات درباره آن نشان می دهد تلاش های متا برای خرید استارت آپ های پر طرفدار و ادغام آنها در پلتفرمش با مانعی جدی روبرو شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1865

به "کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از ادغام تازه متا تحقیق می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از ادغام تازه متا تحقیق می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید