کری نافرجام استیوسون و عدم تمایل تیلور به رویارویی با حسن یزدانی، کاکس پای وعده اش ماند

به گزارش پسرک کامپیوتری، جی دن کاکس که بعد از قبول شکست مقابل کامران قاسم پور وعده رویارویی مجدد با کشتی گیر کشورمان را داده بود، با وجود تصمیم برای تغییر وزن، در مصاف محبت آمیز ایران و آمریکا با نماینده ایران کشتی خواهد گرفت.

کری نافرجام استیوسون و عدم تمایل تیلور به رویارویی با حسن یزدانی، کاکس پای وعده اش ماند

به گزارش خبرنگاران، مسابقه محبت آمیز تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا با وجود تمام حواشی ایجاد شده، فعلا قرار است که روز 23 بهمن ماه در تگزاس برگزار شود.

درحالیکه پیش از این اعلام شده بود که ترکیب تیم منتخب ایران برای این مسابقه بعد از رقابت های قهرمان کشوری تعیین می شود، آمریکایی ها لیستی را در اختیار رسانه ها قرار داده اند که در آن نامی از دیوید تیلور و گیبل استیوسون دیده نمی شود.

همانطور که پیش بینی می شد دیوید تیلور علاقه ای ندارد که در این مقطع، آنهم بعد از شکست در مسابقات دنیای 2021 در مسابقه ای غیررسمی مقابل یزدانی کشتی بگیرد، همچنین گیبل استیوسون قهرمان 21 ساله المپیک هم که برای امیرحسین زارع خیلی کری خوانده بود، هنور حضورش در ترکیب تیم ملی آمریکا ناتعیین است، اما سایر ستاره های کشتی آمریکا در این مصاف محبت آمیز و هیجان انگیز حاضر خواهند شد.

ترکیب تیم ملی آمریکا را در این مسابقه توماس گیلمان در 57 کیلو، دیتون فیکس در 61 کیلوگرم، یانی دیاکومیهالیس در 65 کیلوگرم، جیمز گرین در 70 کیلوگرم، جیسون نولف در 74 کیلوگرم، جردن باروفس در 79 کیلوگرم، زاهد والنسیا در 86 کیلوگرم، جی دن کاکس در 92 کیلوگرم و کایل اسنایدر در 97 کیلوگرم تشکیل خواهند داد، درحالیکه در 125 کیلوگرم هنوز هیچ نامی اعلام نشده و پیش از این در رسانه های آمریکایی عنوان شد که استیوسون درخواست رقم بالایی را برای حضور در این مسابقه از اسپانسر مسابقات کرده بود.

نکته جالب توجه اینکه کاکس که در دنیای 2021 مغلوب کامران قاسم پور شد و اعلام کرده قصد حضور در 97 کیلوگرم را دارد و اسفند ماه نیز مسابقه ای انتخابی با کایل اسنایدر خواهد داشت، در این مصاف محبت آمیز بار دیگر در 92 کیلوگرم کشتی می گیرد که این مسابقه ای مجذوب کننده و تماشایی برای مخاطبان کشتی در سراسر دنیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1900

به "کری نافرجام استیوسون و عدم تمایل تیلور به رویارویی با حسن یزدانی، کاکس پای وعده اش ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری نافرجام استیوسون و عدم تمایل تیلور به رویارویی با حسن یزدانی، کاکس پای وعده اش ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید