پی اس جی به دنبال هایجک کردن واینالدوم از بارسلونا

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد پاری سن ژرمن به زودی واینالدوم را از بارسلونا می رباید.

پی اس جی به دنبال هایجک کردن واینالدوم از بارسلونا

به گزارش ریا، چند هفته پیش بود که اسکای ایتالیا و خبرنگاران معتبر کاتالان خبر دادند کار انتقال آزاد جورجینیو واینالدوم، هافبک 30 ساله لیورپول به بارسلونا تمام شده است. مدیربرنامه واینالدوم با مدیران بارسلونا ملاقات نموده بود و توافق بر سر دستمزد و مدت قرارداد حاصل شد. برای نهایی شدن انتقال فقط انجام تست های پزشکی باقی مانده بود اما ورود پاری سن ژرمن به ماجرا، برنامه های بارسلونا را به هم زد.

به نقل از فابریتزیو رومانو، در حالی که بارسلونا به دنبال معین وقت برای حضور واینالدوم در تست پزشکی بود، پاری سن ژرمن با پیشنهادی نجومی برای ربودن کاپیتان تیم ملی هلند از بارسلونا وارد عمل شد و آن ها دستمزدی دو برابر دستمزد پیشنهادی بارسلونا به واینالدوم ارائه کردند. پوچتینو نیز با او تماس گرفته و به این هافبک سابق لیورپول اطمینان داده که نقش مهمی در تیمش خواهد داشت. در صورتی که بارسلونا پیشنهادش برای جذب واینالدوم را افزایش ندهد، توافق آن ها به هم می خورد و او راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. انتظار می رود طی ساعات آینده، واینالدوم تصمیم نهایی خود را بگیرد. در چرخشی 180 درجه ای و در حالی که کار انتقال واینالدوم به بارسلونا تمام شده بود، حالا او در آستانه انتقال به پی اس جی قرار گرفته است.

ممکن است به جای بارسلونا، در نهایت پاری سن ژرمن مقصد بعدی جینی واینالدوم در فصل تابستان لقب بگیرد. قرارداد جینی واینالدوم با باشگاه لیورپول تمام شده و این هافبک هلندی بعد از پنج سال حضور در ترکیب مرسی سایدی ها، در تابستان سال جاری لیگ برتر را ترک خواهد نمود. باشگاه بارسلونا مدت هاست برای خرید جینی واینالدوم وارد عمل شده و بعد از نهایی کردن خرید سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، می خواهد این ستاره هلندی را به عنوان سومین خرید رایگان تابستانی جذب بکند.

البته علیرغم شایعات فراوان، توافق نهایی هنوز حاصل نشده و به همین دلیل پاری سن ژرمن میخواهد در لحظات پایانی نظر واینالدوم را عوض نموده و او را مجاب به انتقال به پاریس بکند. این باشگاه فرانسوی دستمزد بالاتر به جینی واینالدوم پیشنهاد داده و ممکن است این هافبک 30 ساله و هلندی نظر خود را تغییر داده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

البته احتمالا فرایند انتقال به باشگاه جدید برای جینی واینالدوم بعد از رقابت های یورو 2020 رخ خواهد داد. در حال حاضر فرانک دی بوئر علاقه ای به صدور مجوز برای این بازیکن برای خروج از اردو و توافق نهایی با تیم جدید را نداشته و به همین دلیل جینی واینالدوم احتمالا حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی باشگاه جدید خود را معرفی می نماید. پیش از این اخباری در خصوص توافق این بازیکن با باشگاه بارسلونا برای قراردادی سه ساله منتشر شده بود، اما پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن ممکن است شرایط را تغییر داده و باعث انتقال جینی واینالدوم به پاریس برای فصل بعد بشود.

پاریسی ها با ارائه دستمزدی بیشتر می خواهند هافبک تیم ملی هلند را وسوسه نمایند. پس از اتمام قرارداد جورجینیو واینالدوم با لیورپول، این هافبک هلندی به عنوان بازیکن آزاد در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است. پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شده و به دنبال هایجک کردن واینالدوم است. طبق ادعای ESPN و اسپورت و با تایید فابریتزیو رومانو؛ پاری سن ژرمن در کوشش است با جذب واینالدوم، این بازیکن را از بارسلونا هایجک کند.

پاریسی ها قراردادی 3 ساله با دستمزدی بسیار زیاد را به واینالدوم ارائه نموده اند. بارسلونا همچنان به نهایی کردن این انتقال خوشبین است. توافق شفاهی با بازیکن حاصل شده و همه منتظر معین تاریخ تست پزشکی هستند. واینالدوم طی 24 تا 48 ساعت آینده، تصمیم نهایی خود را اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1615

به "پی اس جی به دنبال هایجک کردن واینالدوم از بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پی اس جی به دنبال هایجک کردن واینالدوم از بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید