پیغام های محو شونده به واتس اپ برمی شود

به گزارش پسرک کامپیوتری، پیغام رسان واتس اپ در حال آماده سازی قابلیت حذف اتوماتیک پیغامها تحت عنوان پیغام های محو شونده است.

پیغام های محو شونده به واتس اپ برمی شود

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، واتس اپ آزمایش قابلیت پیغام های محو شونده را رسما شروع نموده است. زمانی که این قابلیت فعال شوند، پیغام های دریافتی و ارسالی پس از گذشت هفت روز حذف خواهند شد. این قابلیت را می توان برای مکالمات شخصی یا مکالمات گروهی فعال یا غیرفعال کرد.

سخنگوی واتس اپ در گفت و گو با بیزنس اینسایدر تایید کرد که گروه کوچکی از کاربران در حال امتحان این قابلیت هستند و این سرویس پیغام رسان امیدوار است قابلیت مذکور بزودی در سطح جهانی عرضه گردد.

در بعضی از موارد پیغام های خاص به طور کامل حذف نمی شوند. اگر کاربر به یک پیغامی که قرار است حذف گردد پاسخ دهد یا به اصطلاح ریپلای کند، نسخه نقل شده پس از محدودیت زمانی هفت روز باقی خواهد ماند. این مسئله درباره پیغام های فورواردی هم صدق می نماید.

این قابلیت در بسیاری از سرویسهای پیغام رسان دیگر شامل تلگرام و سیگنال وجود دارد و هر دوی این سرویسها تایمهای کوتاه تری را عرضه نموده و برای کاربران امکان کنترل بیشتری روی مدت زمان حذف اتوماتیک پیغامها فراهم می نمایند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، آزمایش پیغام های محو شونده از سوی واتس اپ مثال دیگری از کوشش فیس بوک - شرکت مادر واتس اپ - برای کپی کردن قابلیتی است که توسط اسنپ چت محبوب شد. فیس بوک به دفعات در گذشته بابت این اقداماتش مورد انتقاد قرار گرفته است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1222

به "پیغام های محو شونده به واتس اپ برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام های محو شونده به واتس اپ برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید