موتورلا از موبایل 5G ارزان رونمایی می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از اندروید اوتوریتی، موتورلا در امسال میلادی چند موبایل 5G رونمایی نموده است. اکنون نیز میخواهد یک دستگاه ارزان قیمت جدید با فناوری نسل پنجم ارتباطات به نام موتو وان 5G را رونمایی کند.

موتورلا از موبایل 5G ارزان رونمایی می نماید

این موبایل مجهز به یک تراشه اسنپ دراگون 765 و 4 گیگابایت RAM خواهد بود. علاوه بر فناوری 5G در این دستگاه 2 ویژگی قابل توجه دیگر نیز وجود دارد. نخستین مورد آن نمایشگر 6.7 اینچی ال سی دی با رفرش ریت 90 هرتز است.

دومین ویژگی قابل توجه باتری 5 هزار میلی آمپری است که شارژ آن دوام خوبی دارد. البته با توجه به رفرش ریت نمایشگر و اتصال به 5G احتمالا شارژ باتری را زودتر از حالت نرمال تخلیه می نماید.

هنوز تعیین نیست موتورلا برای این دستگاه شارژ 15 یا 20 وات ارائه می نماید. اما در کنار آنچه گفته شد به نظر می رسد دوربین های موتو وان 5G مانند موبایل های دیگر میان رده باشد. پشت این موبایل 4 دوربین 48،8،5و2 مگاپیکسلی وجود دارد. جلوی آن نیز دو دوربین 16و 8 مگاپیکسلی نصب شده است.

همچنین موتورلا اعلام نموده این دستگاه با سیستم عامل اندروید 10 ساخته می گردد. از سوی دیگر جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت دستگاه تعیین نیست و شرکت سازنده فقط اعلام نموده بهای موتو وان 5G کمتر از 500 دلار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1134

به "موتورلا از موبایل 5G ارزان رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورلا از موبایل 5G ارزان رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید