شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است

به گزارش پسرک کامپیوتری، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: هم اکنون شرکت های بخش خصوصی در کشور به دو هزار و 400 شرکت رسیده و در حال افزایش هستند.

شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، محمدحسین قمری، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه امضای تفاهم نامه افزایش مهارت های کارجویان اشتغال در بخش خصوصی با اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان گفت: برای ورود به استخدام بخش خصوصی شرط یا اجبار خاصی برای پوشش آن ها از سوی اداره کل فنی و حرفه ای وجود ندارد.

قمری شرح داد: در سال نخست شروع به کار، با هزار شرکت خصوصی شروع فعالیت شد و سپس به ترتیب به هزار و 400، هزار و 700 و هم اکنون به دو هزار و 400 شرکت بخش خصوصی رسیده است و خوشبختانه به مرور نیز در حال افزایش بوده و امید است که بتوان از این ظرفیت ها استفاده و به آن ها افزوده شود.

در ادامه عباسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: در یک تا دو سال اخیر کارگاه هایی بدون صرف حتی یک ریال هزینه در بیرون ایجاد شده یعنی کارآموز به آنجا معرفی و به مهارت های نرم وارد شده ایم.

عباسی گفت: یعنی علاوه بر مهارت های سختی که شغل ایجاد می کنند، بسیاری از مهارت های نرم می تواند در توانمندسازی افراد نقش یک کاتالیزور را ایفا کنند و علاوه بر آن، فرد آموزش دیده ای که مهارت سخت دارد برای اشغال خود از طریق مهارت نرم مثل بازاریابی، کارآفرینی و تجارت الکترونیک به سرعت شغل مورد نظر خود را ایجاد می کند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: هم اکنون یک بانک اطلاعاتی نیرو های آماده به کار براساس نیازسنجی جمع آوری شده تا نیاز ها و فرصت های شغلی و ظرفیت های اشتغال بخش خصوصی از لحاظ آموزشی و مهارتی را احصاء کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1169

به "شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید