سرعت شارژ بی سیم پیکسل بادز پرو گوگل فاش شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل، ما شاهد معرفی محصولات تازهی از این شرکت بودیم. گوشی هوشمند پیکسل 6a، اولین ساعت هوشمند این شرکت یعنی پیکسل واچ و تازه ایربادز گوگل یعنی پیکسل بادز پرو محصولاتی بودند که برای اولین بار به وسیله گوگل از آن ها رونمایی شد. طبق اعلام این غول فناوری پیکسل بادز پرو با قابلیت های بسیار خوبی که دارد می تواند با نماینده های اپل و سامسونگ یعنی ایرپادز پرو و گلکسی بادز پرو به رقابت بپردازد. ما با بسیاری از قابلیت های این هدفون بی سیم در جریان این مراسم آشنا شدیم، اما خبرهای تازهی در خصوص سرعت شارژ این ایربادز به گوش می رسد که گوگل به آن اشاره ای ننموده است. ظاهراً یک وب سایت صدور گواهینامه، سرعت شارژ بی سیم پیکسل بادز پرو را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

سرعت شارژ بی سیم پیکسل بادز پرو گوگل فاش شد

طبق اعلام وب سایت Qi certification، پیکسل بادز پرو با سرعت حداکثری 2.5 وات شارژ خواهد شد که به هیچ عنوان سرعت سریع تلقی نمی گردد و دقیقاً همان چیزی است که در نسل دوم پیکسل بادز در سال 2020 نیز شاهد آن بودیم. اگر بخواهیم سرعت شارژ این هدفون بی سیم گوگل را با محصولات دیگر شرکت های فناوری مقایسه کنیم باید بگوییم که به طور مثال این سرعت شارژ از سرعت شارژ 1.7 وات ایرپادز پروی اپل بیشتر است. اما اگر آن را با سرعت شارژ 5 واتی ایربادز WF-1000XM4 سونی مقایسه کنیم، نماینده گوگل هیچ حرفی برای زدن در این مقوله نخواهد داشت.

البته سرعت شارژ شدن این هدفون ها بستگی به ظرفیت باتری آن ها دارد و گوگل در رابطه با ظرفیت باتری پیکسل بادز پرو هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده است. ما تنها می دانیم که کاربران می توانند از این محصول تازه گوگل با یک بار شارژ به مدت 36 ساعت استفاده نمایند که در مقایسه با 24 ساعت شارژدهی نمایندگان اپل و سونی، به هیچ عنوان بد نیست. با این حال ظرفیت باتری کیس شارژ و بعلاوه ظرفیت باتری خود ایربادها همچنان یک علامت سوال بزرگ در فکر ماست.

گوگل پیکسل بادز پرو با سرعت شارژ 2.5 وات نمی تواند رکوردی را در زمینه سرعت شارژ به نام خود به ثبت برساند، اما می توان گفت که با این سرعت شارژ حداقل از سایر رقبای خود عقب نخواهد افتاد و همگام با آن ها پیش خواهد رفت. به نظر می رسد که غول موتور جست وجو این سرعت شارژ را مناسب می داند و دلیلی بر ارتقای آن در نسخه پرو پیکسل بادز نمی بیند.

هدفون بی سیم تازه گوگل با قابلیت های بسیار کاربردی در اختیار کاربران قرار می گیرد که یکی از آن ها قابلیت حذف نویز اکتیو است. این قابلیت موجب آن می گردد هنگامی که پیکسل بادز پرو را در داخل گوش خود قرار می دهد، صداهای دیگر را نشنوید. باید اشاره کنیم که این قابلیت به لطف یک چیپست صدای سفارشی شش هسته ای محقق شده که در آن از الگوریتم انحصاری گوگل استفاده شده است. پیکسل بادز پرو در حالی صداهای مزاحم را به برترین شکل ممکن حذف می نماید که به لطف سنسورهای پیشرفته ای که دارد، هیچ فشاری هم به گوش وارد نمی نماید.

پیکسل بادز پرو گوگل از سنسورهای مختلفی برای مقدار گیری فشار داخل کانال های گوش شما بهره می برد تا هنگام استفاده از آن ها گوشتان اذیت نگردد. بعلاوه دریچه های هوای بسیار کوچکی که درون این هدفون های بی سیم تعبیه شده، از عرق کردن آن ها در گوشتان جلوگیری خواهد نمود. این محصول بعلاوه قابلیت هایی نظیر Fast Pair و Volume EQ نیز به کاربران ارائه می نماید. باید اشاره کنیم که قابلیت Volume EQ در حقیقت منحنی فرکانس صدا را بر اساس تغییرات صدا، هماهنگ خواهد نمود. باید دید این محصول 199 دلاری که از تاریخ 21 ژوئن برای فروش در دسترس قرار می گیرد، می تواند نظر کاربران و علاقمندان محصولات گوگل را به خود جلب کند یا نه.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2013

به "سرعت شارژ بی سیم پیکسل بادز پرو گوگل فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت شارژ بی سیم پیکسل بادز پرو گوگل فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید