رئیس شورای شهر در موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ارتباط با در اولویت قرار نگرفتن مصوبه تعیین نرخ پارک حاشیه ای گفت: آقای هاشمی شما در ارتباط با موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می کنید.

رئیس شورای شهر در موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، محمد علیخانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در اعتراض به مدیریت جلسه از سوی رئیس شورا اظهار کرد: موضوع مصوبه مشخص نرخ پارک حاشیه ای در تاریخ 31 اردیبهشت ماه مطرح و مورد اشکال نهاده شد و در حالی که قرار بود پاسخ آن زودتر داده گردد ولی موضوع به تأخیر افتاده است.

وی ادامه داد: من در ارتباط با این موضوع با شما (محسن هاشمی) صحبت کردم و قرار بود که این موضوع امروز در دستور اول قرار بگیرد ولی دوباره این موضوع در دستور سوم نهاده شده و این کار درستی نیست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: الان مواردی مربوط به بیست و پنجم تیر ماه مربوط به اعتراض فرمانداری امروز در دستور اول نهاده شده در حالی که موضوع مربوط به تاریخ سی و یکم اردیبهشت در دستور سوم است. شما در ارتباط با موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می کنید.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1153

به "رئیس شورای شهر در موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهر در موضوع حمل و نقل با تبعیض برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید