دوربین سلفی هیجان انگیز شیائومی Mi MIX 4

به گزارش پسرک کامپیوتری، تا به امروز شایعات بسیار زیادی درباره پرچمدار آینده گوشی های سری Mi Mix شیائومی که گفته می شود Mi Mix 4 نام دارد منتشر شده است که حکایت از عرضه یک گوشی کاملاً مجذوب کننده دارد، اما در آخرین مورد از این درز اطلاعات، یک افشاکننده سرشناس دنیای فناوری مدعی شده است که این گوشی علاوه سایر ویژگی های خاص، از یک دوربین ادغام شده با صفحه نمایش بهره می برد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.

دوربین سلفی هیجان انگیز شیائومی Mi MIX 4

به گزارش خبرنگاران، گفته می شود شیائومی در حال کار بر روی گوشی بعدی پرچمدار سری Mi MIX است و در حالی که هنوز نام رسمی آن مشخص نیست، شایعات به طور وسیعی آن را Mi MIX 4 می نامند. در همان ابتدا، حدس زده می شد که این گوشی می تواند اولین گوشی هوشمند شیائومی باشد که از یک دوربین سلفی در نمایشگر بهره می برد. اما در تازه ترین درز اطلاعات، یک افشاکننده سرشناس با نام کاربری Ice Universe در صفحه اجتماعی وبیو، مشخصات نوی از این دوربین سلفی منتشر کرده است. این تحلیل گر مدعی شده است که دوربین سلفی موجود در نمایشگر گوشی Mi MIX 4 با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نخواهد بود. این همچنین می تواند بدان معنا باشد که نسل بعدی تلفن هوشمند Mi MIX از نمایشگری بهره می برد که تمام صفحه گوشی را فرا گرفته باشد.

شیائومی سال هاست که روی دوربین های زیر نمایشگر (یا به قول برخی دیگر که آن ها را دوربین های تابلویی UPC می نامند) کار می کند، اما واقعیت این است که این شرکت هنوز یک گوشی با این نوع دوربین را عرضه نکرده است. Mi 10 Ultra قرار بود اولین باشد، اما این وعده عملی نشد و حتی Mi 11 Ultra هم از این نوع دوربین بهره مند نشد. اما اکنون Xiaomi Mi Mix 4 که در حال آخرین مراحل آماده سازی برای راه اندازی است، ممکن است همان گوشی باشد که برای اولین بار از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده می کند چراکه به قول Ice Universe احتمالاً شیائومی پایان فهمید که چگونه دوربین زیر نمایشگر را واقعا مخفی کند.

تا به امروز شایعات مختلفی درباره نمایشگر Xiaomi Mi Mix 4 مطرح شده بود. خود Ice Universe پیشتر ادعا کرده بود که این گوشی به احتمال زیاد از طراحی صفحه خمیده برخوردار است. درز اطلاعات دیگری ادعا کرده است که Mi MIX 4 نمایشگری سفارشی را دراختیار خواهد داشت که ممکن است تجربه تماشای بی نظیری را ارائه دهد. با این حال، یک شایعه قبلی هم ادعا می کرد که صفحه نمایش به وضوح 1080p + محدود خواهد شد. همچنین گزارش شده است که این پنل از طریق Huaxing Optoelectronics تهیه می شود. به گزارش خبرنگاران، اکنون Ice Universe ادعا می کند که این پرچمدار سری Mix از یک دوربین سلفی بهره خواهد برد که وقتی غیر فعال باشد (از آن استفاده نشود) در صفحه محو خواهد شد و با چشم غیر مسلح دیده نخواهد شد. این ادعا می تواند گزارش های قبلی درباره وجود یک نمایشگر خمیده و تمام صفحه را برای Mi Mix 4 تأیید کند.

در حال حاضر، گوشی Mi 11 Ultra که زودتر به بازار عرضه شد، قدرتمندترین گوشی پرچمدار شیائومی است که از نمایشگر 6.81 اینچی لبه خمیده OLED بهره می برد که رزولوشن +Quad HD را ارائه می دهد. گزارش های اخیر ادعا کرده بود که Mi MIX 4 گرانتر از Mi 11 Ultra خواهد بود، اما وضوح نمایشگر آن به + FHD محدود خواهد شد و ممکن است بیش از 6000 یوان (926 دلار) هزینه داشته باشد.

برآورد ها حاکی از آن است که Mi MIX 4 از طریق چیپست اسنپدراگون 888 یا تراشه تازه رونمایی شده اسنپدراگون 888 پلاس تأمین خواهد شد و ممکن است از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیرو بگیرد. همچنین انتظار می رود این گوشی پرچمدار نو از شارژ سریع 120 وات و شارژ بی سیم 80 وات پشتیبانی کند. Mi MIX 4 به احتمال زیاد با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 از پیش نصب شده است. گزارش اخیر ادعا کرده است که شیائومی ممکن است در اواسط یا اواخر ماه اوت رویدادی را برای معرفی چندین محصول مانند Mi MIX 4، Mi Mi 5، Mi CC1 و MIUI 13 برگزار کند.

مصطفی جرفی

منبع: Gizmochina، GSMArena

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1684

به "دوربین سلفی هیجان انگیز شیائومی Mi MIX 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین سلفی هیجان انگیز شیائومی Mi MIX 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید