حذف پینگ پنگ باز ایران در رده سنی جوانان تورنمنت بین المللی چین

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز بین المللی چین و در رده سنی جوانان میتن حیدری بعد از صعود از مرحله مقدماتی و در دور نخست مرحله حذفی مقابل نماینده کره جنوبی متحمل شکست 4 بر 2 شد و از دور مسابقات کنار رفت.

حذف پینگ پنگ باز ایران در رده سنی جوانان تورنمنت بین المللی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پیش از این آرمان حاجی ئی در مصاف با نمایندگان تایلند و چین به ترتیب متحمل شکست 3 بر 2 و 3 بر صفر شد و از صعود بازماند. در بخش جوانان دختر نیز مهشید اشتری مقابل پینگ پنگ باز چین تایپه 3 بر یک شسکت خورد. این بازیکن مقابل دو نماینده از کشور میزبان نیز متحمل شکست 3 بر صفر و 3 بر یک شد.

فاطمه جمالی فر، دیگر نماینده ایران نیز مقابل نماینده ای از چین شکست 3 بر صفر را پذیرفت ضمن اینکه دیدار مقابل دو نماینده از کشور چین تایپه را هم با نتایج 3 بر صفر و 3 بر 2 واگذار کرد. اشتری و جمالی فر با این نتایج پیروز به صعود نشدند. بدین ترتیب با حذف متین حیدری، پرونده جوانان کشورمان در چین بسته شد.

اما در بخش نوجوانان رادین خیام پیروز شد در جدول بازنده ها با نتیجه 3بر2 حریف تایلندی خود را شکست دهد. تا ساعاتی دیگر و در دیدار بعدی خود با بازیکنی از نیوزیلند به میدان خواهد رفت.

اما در بخش طرح توسعه (Hopes) رادین خیام که پیروز شده بود از جدول گروهی خود مقتدرانه صعود نماید باردیگر برابر بازیکن تایلندی به میدان خواهد رفت که در صورت پیروزی به جمع هشت نفر برتر این رقابت ها صعود خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 447

به "حذف پینگ پنگ باز ایران در رده سنی جوانان تورنمنت بین المللی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پینگ پنگ باز ایران در رده سنی جوانان تورنمنت بین المللی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید