جدیدترین مشخصات افشاشده گوشی

به گزارش پسرک کامپیوتری، تا به امروز شایعات فراوانی درباره مشخصات و ویژگی های گوشی Realme 9i منتشر شده است. در این گزارش خبری ما خبر های مربوط به گوشی های Realme 9i و Realme 9 Pro+ 5G را از منابع مختلف جمع آوری نموده و یکجا عرضه می کنیم.

جدیدترین مشخصات افشاشده گوشی

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات تازهی که وبسایت My Smart Price ارائه نموده است، نشان می دهد که دو گوشی Realme 9i و Realme 9 Pro+ به وسیله مرکز گواهی صلاحیت چین (CQC) تایید شده اند. مرکز گواهی صلاحیت چین سازمانی است که مسئول نظارت بر محصولات عرضه شده در چین را به عهده دارد. گواهینامه های تأییدشده این مرکز اطلاعات کلیدی در خصوص باتری و قابلیت های شارژ این گوشی ها افشا نموده است.

گوشی Realme 9i با شماره مدل RMX3491 در CQC ثبت شده است. طبق اطلاعات این مرکز باتری گوشی Realme 9i، یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی است. با توجه به این گزارش احتمالا باتری این گوشی یک باتری معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گزارش بعلاوه تأیید می نماید که دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید. نام تجاری این دستگاه هنوز تایید نشده است. هر چند احتمال می رود این گوشی تازه با نام Realme 9i عرضه گردد، ولی بعضی پیش بینی ها نام دستگاه تازه را Narzo 9i عنوان نموده اند.

مرکز گواهی سلامت چین (CQC) مشخصات شماره مدل RMX3393 را نیز منتشر نموده است که در حقیقت همان گوشی Realme 9 Pro+ 5G است. طبق گزارش CQC این گوشی ممکن است از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند، ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی در خصوص مقدار باتری گوشی Realme 9 Pro+ 5G ارائه نشده است.

گزارش های گذشته افشا نموده است که گوشی Realme 9 Pro+ ممکن است دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد. ولی سایر مشخصات این گوشی همچنان نامشخص است. فقط حدس زده می گردد که ممکن است دو نسخه 4G و 5G از این دستگاه عرضه گردد.

گوشی Realme 9i که ممکن است با نام Narzo 9i نیز ارائه گردد مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD FHD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 680، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. مجموعه دوربین این گوشی احتمالا از سه دوربین 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی تشکیل شده است. گوشی Realme 9i دارای اسکنر اثر انگشت جانبی نیز هست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1903

به "جدیدترین مشخصات افشاشده گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مشخصات افشاشده گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید