تیشه گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، دبیر فدراسیون ناشنوایان با اشاره به واریز سالانه سه میلیارد تومان بودجه به وسیله سازمان مدیریت و برنامه ریزی به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان گفت: تا به امروز فرایند بازسازی راضی کننده بوده و بزودی کار بازسازی و تعمیرات زمین چمن مصنوعی این استادیوم نیز شروع خواهد شد.

تیشه گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

مهران تیشه گران در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به قدمت 50 ساله مجموعه ورزشی ناشنوایان و امکان ریزش این مجموعه، با نشستی که رییس فدراسیون ناشنوایان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشت، مقرر شد برای بازسازی و بهسازی این مجموعه و جلوگیری از تخریب و ریزش آن، بازسازی این مجموعه جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و هر ساله این سازمان بودجه ای به مبلغ سه میلیارد تومان جدا از بودجه ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون به عنوان اعتبار سالانه تعلق می گیرد، به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واریز گردد تا شرکت نسبت به بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت : بعد از تصویب این ردیف بودجه در سازمان مدیریت، سال پیش بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان انجام شد و طی یکماه آینده تعمیرات و بازسازی زمین چمن مصنوعی این استادیوم شروع خواهد شد. البته بعد از بازسازی زمین چمن مصنوعی، کار تعمیرات سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، ساختمان اداری و سالن غذاخوری این مجموعه را در دستور کار قرار خواهیم داد. اگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تعهدات خود عمل کند و هر ساله مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز گردد، بازسازی کل مجموعه ورزشی تا خاتمه سال 98 به اتمام می رسد. ما خوشحالیم که با در ردیف بودجه قرار دریافت بازسازی این مجموعه، دیگر دغدغه ای برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان نخواهیم داشت.

دبیر فدراسیون ناشنوایان میزان اعتبار پیش بینی شده برای این فدراسیون در امسال را مبلغ 2 میلیارد تومان عنوان نمود و اضافه نمود: تاکنون بخشی از اعتبارات خود را برای اجرای برنامه های پیش بینی شده در تقویم ورزشی و اعزام تیم ها به مسابقات آسیایی و جهانی دریافت کردیم که امیدوارم تا خاتمه سال مابقی بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنیم تا در اجرای برنامه های این فدراسیون با مشکل خاصی روبرو نشویم.

وی در خاتمه از اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا نیمه دوم سال در تایلند اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 541

به "تیشه گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیشه گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید