افزایش بهره وری معادن با استفاده از معافیت 20 درصدی

به گزارش پسرک کامپیوتری، فرماندار زرند گفت: با استفاده از معافیت، اختصاص مسئولیت های اجتماعی معادن برای منطقه متبوع، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

افزایش بهره وری معادن با استفاده از معافیت 20 درصدی

فرماندار زرندگفت : طرح های جامع افزایش بهره وری و فراوری به وسیله معادن جهت استفاده حداکثری از قانون معافیت 20 درصدی حقوق دولتی معادن ارائه گردد.

حسینی نژاد در نشست هم اندیشی و هماهنگی استفاده از ظرفیت های قانونی حقوق دولتی و معافیت 20 درصدی معادن برای توسعه روز افزون شهرستان زرند، با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه این قوانین در شهرستان گفت: معادن با ارائه طرح های خود در مورد افزایش بهره وری و فراوری به سازمان صمت می توانند از این معافیت برخوردار شوند که باید با جدیت پیگیری گردد.

فرماندار زرند بابیان اینکه منابع حاصل از حقوق دولتی معادن استان کرمان به طور کامل (15 درصد) باید به خود استان اختصاص یابد گفت: در این خصوص در سفر ریاست جمهور به کرمان این موضوع مورد تصویب نهاده شد.

او یادآور شد: در این زمینه از اختصاص سهم قانونی معادن فعال شهرستان کوتاه نخواهیم آمد و با جدیت از مبادی استانی و کشوری پیگیری خواهیم کرد.

حسینی نژاد توضیح داد: 50 درصد از قانون معافیت 20 درصدی حقوق دولتی معادن، در راستای مسئولیت های اجتماعی صنایع و معادن به خود شهرستان اختصاص خواهد یافت.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2098

به "افزایش بهره وری معادن با استفاده از معافیت 20 درصدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بهره وری معادن با استفاده از معافیت 20 درصدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید