یادمان خاندان موذن زاده اردبیلی به بهره برداری رسید

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، در راستای تکریم از صندلی والای خاندان موذن زاده اردبیلی در عرصه فرهنگ و خدمتگزاری در درگاه اباعبدالله الحسین (ع)؛ یادمان این خاندان در پارک آرتا به بهره برداری رسید.

یادمان خاندان موذن زاده اردبیلی به بهره برداری رسید

شهردار اردبیل در این خصوص در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: ساخت یادمان خاندان موذن زاده با هدف تکریم و پاسداشت مشاهیر و مفاخر شهر از یک سال پیش شروع شده بود که امروز در پارکی در محل زندگی این فقید به بهره برداری رسید.

حمید لطف اللهیان با اشاره به فرهنگ غنی و پیشینه پرافتخار اردبیل، اضافه نمود: با توجه به اینکه از دیر باز اردبیل مهد پرورش مشاهیر ومفاخر بوده به هراندازه که چنین یادمان هایی در سطح شهر نصب گردد، بازهم کمبودهایی احساس خواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: صدای خاندان موذن زاده در مدح و ستایش اهل بیت (ع) نه تنها در شهرحسینی اردبیل بلکه در جای جای کشور همواره ماندگار بوده و همگان به داشتن چنین مفاخری افتخار خواهیم کرد.

وی از نصب دیگر المان های مختص قهرمانان و مفاخر اردبیل در آینده نزدیک اطلاع داد و یادآور شد: میدان سلیم موذن زاده اردبیلی نیز در ضلع جنوبی نمایشگاه بین المللی کلنگ زنی شده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

لطف اللهیان با تاکید بر معرفی مفاخر و فرهیختگان اردبیلی به عنوان هویت و پیشینه منطقه، اضافه نمود: همزمان با انجام کارهای عمرانی اقدامات متعدد فرهنگی در شهر تداوم داشته و کوشش می کنیم تا در معرفی و شناساندن هر چه بهتر فرهنگ غنی اردبیل بهتر از گذشته ظاهر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 33

به "یادمان خاندان موذن زاده اردبیلی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادمان خاندان موذن زاده اردبیلی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید