فوتبال دنیا، اسپالتی: جسورانه بازی کردیم و ایکاردی به دنبال پیروزی بود، بارسلونا همچنان قوی ترین تیم برای بازی در فضاها است

به گزارش پسرک کامپیوتری، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی از رویکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

فوتبال دنیا، اسپالتی: جسورانه بازی کردیم و ایکاردی به دنبال پیروزی بود، بارسلونا همچنان قوی ترین تیم برای بازی در فضاها است

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم جوزپه مه آتزا مقابل بارسلونا به تساوی یک بر یک دست یافتند تا به صعود از گروه B امیدوار شوند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی طوری پیش می رفت که به نظر می رسید با نتیجه تساوی بدون گل انتها خواهد یافت، سپس گل غیرمنتظره ای خوردیم اما واکنش بازیکنان ما به گل خورده فوق العاده بود.

وی با تمجید از کاپیتان آرژانتینی اینتر اضافه نمود: بازیکنان بعد از دریافت گل، هجومی بازی کردند و توسط ایکاردی به گل رسیدند. نکته جالب اما این بود که ایکاردی پس از به ثمر رساندن گل تساوی بلافاصله توپ را برداشت و به مرکز زمین بازگشت چون هنوز چند دقیقه از بازی مانده بود و او به دنبال پیروزی در این دیدار بود.

سرمربی ایتالیایی اینتر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما در نیمه اول به دردسر افتادیم چون به مانند بازی نوکمپ در حفظ توپ مشکل داشتیم. نیمه اول چند موقعیت روی دروازه بارسا خلق کردیم، اما در کل در حفظ توپ موفق عمل نکردیم. بارسلونا همچنان قوی ترین تیم برای بازی در فضاها است. آنها در پاسکاری و تخریب مدافعان حریف خوب هستند و تماشای بازی آنها از کنار زمین لذت بخش است. اگر بازیکنان بارسا را تحت فشار قرار بدهید، آنها بلافاصله از فضای خالی پشت شما استفاده می نمایند.

اسپالتی در انتها گفت: بارسلونا دو، سه باری نزدیک به گلزنی بود، اما بازیکنان ما جسورانه بازی کردند و همان رویکردی را داشتند که طرفداران انتظارش را داشتند و از این بابت خوشحال هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 13

به "فوتبال دنیا، اسپالتی: جسورانه بازی کردیم و ایکاردی به دنبال پیروزی بود، بارسلونا همچنان قوی ترین تیم برای بازی در فضاها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اسپالتی: جسورانه بازی کردیم و ایکاردی به دنبال پیروزی بود، بارسلونا همچنان قوی ترین تیم برای بازی در فضاها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید