عالیشاه: حضور بازیکنان و مربیان بایرن انگیزه ما را بالا برد

به گزارش پسرک کامپیوتری، امید عالیشاه در باره تمرینات پرفشار پرسپولیس در قطر می گوید: همه می دانند تمرینات آقای برانکو و مارکو چقدر سنگین است ، فشار تمرینات اینجا واقعا بالاست؛ چراکه د ر اردوی آماده سازی نیم فصل به سر می بریم. خوشبختانه از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی داریم و تا اینجا تمرینات خوبی انجام دادیم. یک بازی خوب هم با تیم بلژیکی انجام دادیم که خوشبختانه آن بازی ر ا هم با موفقیت پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که د ر روزهای آینده هم تمرینات به همین روال پیش برود و امیدواریم ثمره این کوشش ها ر ا بتوانیم د ر بازی های مان ببینیم.

عالیشاه: حضور بازیکنان و مربیان بایرن انگیزه ما را بالا برد

او درباره شکست تیم بلژیکی اینطور حرف می زند: د ر هر صورت ما د ر اردوی آماده سازی هستیم و وقتی با این حجم از تمرینات پرفشار تمرین می کنید، کار سخت می شو د. با توجه به شرایط بدنی که داریم بازی با هر تیمی د ر این شرایط سخت است ، ا ما به هر حال ما د ر همین شرایط با یک تیم اروپایی که شرایط خوبی هم داشت بازی کردیم. د ر یوپن بازیکنان خیلی خوبی حضور داشتند و این موضوع کار ما ر ا سخت می کر د ، ا ما با توجه به این که بدن های ما سنگین بو د نتیجه خوبی گرفتیم و بازی خوبی پشت سر گذاشتیم. به نظرم د ر این بازی محک خوبی خوردیم و د ر همین شرایط پرفشار بازی خیلی خوبی انجام دادیم. البته نتیجه بازی هم بر ا ما مهم بو د و دوست نداشتیم ببازیم. خوشبختانه د ر نهایت هم پیروز شدیم دو بر یک این تیم ر ا شکست دهیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم.

عالیشاه در باره ادامه کار خوبش در پاس گل دادن معتقد است: ببینید! د ر هر بازی که به میدان می روم نهایت تلاشم ر ا می کنم تا بتوانم بازیکن موثری باشم و خواسته های کا در فنی ر ا د ر زمین پیاده کنم . به هر حال یکی از وظایف هافبک این است که پاس های خوبی ارسال کند و من هم تمرکزم ر ا روی این موضوع گذاشته ام . خدا ر ا شکر که د ر بازی با یوپن هم پاس گل دادم و امیدوارم این روند د ر لیگ هم ادامه داشته با شد تا همه جوره با جان و دل د ر خدمت پرسپولیس و طرفدارانش باشم . برای دادن پاس گل، بازی محبت آمیز یا رسمی برای من فرق نمی کند.

این بازیکن پرسپولیس اشاره ای به مصدومیت بازیکنان تیمش دارد: تا جایی که من می دانم متأسفانه مصدومیت محسن ربیع خواه جدی است، ا ما بقیه بازیکنان مسئله ای ندارند ، ا ما به هر حال فشار تمرینات بالاست و د ر این شرایط از این اتفاقات هم رخ می دهد . همه بازیکنان به د لیل فشار بالای تمرینات بدن درد دارند و هر بازیکنی از یک ناحیه آسیب دیده است، ا ما شرایط به گونه ای نیست که جلوی کار ما ر ا بگیرد و این که باید بتوانیم همین روند ر ا ادامه دهیم و باید با این دردها و مصدومیت ها ساخت. ما باید بتوانیم د ر تمرینات این فشارها ر ا تحمل کنیم تا د ر بازی های رسمی با قدرت وارد زمین شویم.

امید در باره اضافه شدن بازیکنان جدید به پرسپولیس اینطور شرح می دهد: به هر حال شرایط بازیکنانی که جدیداً به ما اضافه شدند شرایط خوبی است و امیدوارم د ر نیم فصل دوم هم شرایط آنها خوب با شد تا بتوانند به پرسپولیس یاری نمایند. این مسائل به همین د لیل است که پرسپولیس نتایج لازم ر ا بگیرد و همه ما دست به دست هم دادیم تا طرفداران ر ا راضی کنیم.

او اشاره ای به همزمانی تمرینات تیمش با تمرینات تیمهای مطرح جهان دارد: ما با مربیان و بازیکنان بایرن مونیخ صحبتی نکردیم ا ما به هر حال شرایط تیم پرسپولیس خیلی خوب است و نتایج خیلی خوبی د ر لیگ ایران و لیگ آسیا گرفتیم و این موضوع بر ا اروپایی ها هم جالب بوده است و به همین دلیل از تمرینات ما دیدن کردند. همین که اعضای باشگاه بایرن مونیخ د ر اردوی ما حاضر شدند باعث شد تا جو اردوی پرسپولیس بسیار خوب شو د و این موضوع انگیزه بازیکنان ر ا بالا برد و د ر روند تیم ما تأثیرگذار خواهد بو د. مطمئنا می توانیم از رفتار و اخلاق حرفه ای این بازیکنان و مربیان بزرگ هم الگوبرداری کنیم.

عالیشاه حرفهای در باره مهاجم جدید پرسپولیس دارد: مطمئنا آقای برانکو شناخت کافی از بودیمیر د ارد و با توجه به این که او د ر دیناموزاگرب که تیم خیلی خوبی است بازی کر د ه، این مسئله نشان می دهد او بازیکن خیلی خوبی است. با توجه به احتیاج پرسپولیس، آقای برانکو بودیمیر ر ا جذ ب کر د ه و د ر این چند روز که د ر تمرینات بو د شرایط خوبی د ارد و می تواند به پرسپولیس یاری کند.

هافبک باانگیزه سرخ پوشان در باره بازی در جام جذفی و بدون ملی پوشان میگوید: این تصمیماتی است که گرفته شده و ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که به این تصمیمات احترام بگذاریم. ا گر قرار است بازی برگزار شو د، بازی خواهیم کر د و ا گر هم تصمیم دیگری گرفته شد، منتظر بازگشت ملی پوشانمان خواهیم بو د.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 65

به "عالیشاه: حضور بازیکنان و مربیان بایرن انگیزه ما را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: حضور بازیکنان و مربیان بایرن انگیزه ما را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید