عابدزاده پشت سر کاسیاس بزرگ در بین برترین ها

به گزارش پسرک کامپیوتری، براساس امتیازات روزنامه آبولا امیر عابدزاده سومین دروازه بان باارزش لیگ برتر پرتغال بوده است.امتیاز او 25.5 است و کاسیاس گلر مشهور پورتو با امتیاز 29.5 در رده دوم قرار گرفته است.

عابدزاده پشت سر کاسیاس بزرگ در بین برترین ها

به گزارش خبرنگاران ،،روند صعودی امیرعابدزاده دراین فصل لیگ پرتغال و در ترکیب ماریتیموچشمگیر بوده به طوری که از همان هفته های اول همواره نامش به عنوان یکی از بهترین های این لیگ جذاب مطرح بوده است. امیردر این فصل با یکی از الگوها و اسطوره های دوران کودکی اش همنشین شده؛کاسیاس بزرگ یا همان ایکر مقدس.

روزنامه معتبر آبولای پرتغال بعد از هفته دهم و در حالی که لیگ های جهان به خاطر مسابقات ملی تعطیل است اقدام به انتخاب بهترین های این لیگ تا این مقطع نموده و نام امیرعابدزاده در میان باارزش ترین بازیکنان این لیگ دیده می گردد.

براساس امتیازات این روزنامه امیر عابدزاده سومین دروازه بان باارزش لیگ برتر پرتغال بوده است. در این جدول موریال دروازه بان تیم بلننزس با 32.5 امتیاز در صدر بهترین دروازه بانان لیگ پرتغال نهاده شده است.او در این فصل در 10 مسابقه 8 گل خورده و 6 بار هم کلین شیت نموده است.اما نفر دوم این رده بندی ایکر کاسیاس دروازه بان پورتو است که 29.5 امتیاز کسب نموده است.او در این فصل در 10 بازی لیگ 6 گل خورده و 7 بار هم کلین شیت نموده است.امیرعابدزاده سومین دروازه بان باارزش لیگ برتر و عضو تیم ماریتیمو 25.5 امتیاز کسب نموده است.او هم امتیاز با هلتون لیته دروازه بان برزیلی تیم بواویستاست اما به دلیل گل های بیشتری که دروازه بان برزیلی خورده و کلین شیت های کمتری کهه داشته در رتبه چهارم نهاده شده است. کایو سکو دروازه بان برزیلی فرننزه نیز با 22 امتیاز در رتبه پنجم نهاده شده است.

اما در میان باارزش ترین بازیکنان این فصل نیز امیر عابدزاده در رتبه بیست و یکم بهترین های آبولا نهاده شد. دیه گو سوسا مهاجم براگا با 46.5 امتیاز باارزش ترین است و کاسیاس در رتبه دهم نهاده شده است.جالب اینکه عابدزاده تنها نماینده تیم ماریتیمو در بهترین های لیگ پرتغال است.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 18

به "عابدزاده پشت سر کاسیاس بزرگ در بین برترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدزاده پشت سر کاسیاس بزرگ در بین برترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید