سیمئونه: نتیجه خیلی خوبی مقابل یوونتوس گرفتیم، انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، فوتبال جهان- دیه گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نتیجه کسب شده توسط شاگرانش مقابل یوونتوس راضی است.

سیمئونه: نتیجه خیلی خوبی مقابل یوونتوس گرفتیم، انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه که شاگردانش با وجود مردود اعلام شدن یک گل تیمش با استفاده از فناوری یاری داور ویدئویی (VAR) در نهایت با فزونی 2 بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل یوونتوس گام بزرگی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم. با بازگشت بازیکنانی همچون کوکه و کاستا قادر بودیم بازی هوشمندانه ای مقابل تیم خیلی قدرتمندی که بازیکنان خیلی قدرتمندی هم دارد، ارائه دهیم.

سرمربی روخی بلانکو که هر بار شاگردانش در بازی رفت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر پیش افتاده اند، در نهایت از آن مرحله صعود نموده اند، توضیح داد: باید از حداکثر موقعیت هایی که نصیب مان می شد، نهایت استفاده را می بردیم و به نظرم نتیجه خیلی خوبی در واندا متروپولیتانو کسب کردیم. می دانیم که در بازی برگشت باید با یک تیم بزرگ، با یک قهرمان در تورین بازی کنیم، از این رو انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم.

سیمئونه در مورد حرکت ناشایستش پس از سوت خاتمه این بازی گفت: زمانی که بازیکن بودم در بازی لاتزیو با بولونیا این حرکت را نموده بودم و دوباره در این بازی به عنوان مربی این کار را کردم تا به طرفداران نشان دهم که ما شجاعت لازم را داریم! هدف از این حرکت هم تیم مقابل نبود و تنها این حرکت را به سوی طرفداران خودی انجام دادم.

وی ادامه داد: حرکت من البته زیبا نبود اما احساس کردم که احتیاج به انجام دادنش هست. بازی سختی بود، ما سخت جنگیدیم و دیه گو کاستا هم سختکوشی بالایی داشت، این در حالی است که صد درصد آماده نبود. باید با آن حرکت نشان می دادم که چه حسی دارم. تنها می توانم از کسانی که از این حرکت من ناراحت شدند، عذرخواهی کنم اما این حرکت را از صمیم قلبم انجام دادم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 90

به "سیمئونه: نتیجه خیلی خوبی مقابل یوونتوس گرفتیم، انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نتیجه خیلی خوبی مقابل یوونتوس گرفتیم، انتظار داریم در بازی برگشت به دردسر بیفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید