حدادی: اختلافات هست ولی برای ایران برگشتم، تمام قد پشت ارسلان هستم

به گزارش پسرک کامپیوتری، بهترین سنتر بسکتبال آسیا گفت: اختلافات با فدراسیون همچنان وجود دارد اما برای ایران برگشتم و همچنان تمام قد پشت ارسلان بوده و او را حمایت می کنم.

حدادی: اختلافات هست ولی برای ایران برگشتم، تمام قد پشت ارسلان هستم

به گزارش خبرنگاران، با همه اختلافاتی که میان حامد حدادی و فدراسیون بسکتبال وجود دارد، او تصمیم گرفت در پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 چین برای تیم ملی ایران بازی کند که در این مورد شرح داد: همه مردم و جامعه ورزش من را می شناسند. در این 20 سال همواره حتی با آسیب دیدگی ها هم برای تیم ملی کشورم بازی نموده ام. اکنون نیز با وجود اتفاق ها و مسائلی که پیش آمد و الان هم هست، ناراحتی ها را فعلاً به خاطر پرچم ایران، کشورم، بسکتبال و جامعه بسکتبال کنار گذاشته و به تیم ملی برمی گردم.

او با تأکید بر اینکه ناراحتی میان او و فدراسیون همچنان باقی است، گفت: از مربیان و کادر فنی بارها با من تماس گرفته شد و گفتند که به تیم ملی بیایم و شرایطی بود که نشد اما همواره دوست داشتم به تیم ملی کشورم یاری کنم. الان نیز بحث پرچم کشورم در میان است و دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم فعلاً و باز هم تأکید می کنم فعلاً، ناراحتی ها را کنار گذاشته و به تیم ملی برگردم.

بهترین سنتر بسکتبال آسیا در ادامه با بیان اینکه همچنان تمام قد از ارسلان کاظمی حمایت می نماید، شرح داد: مطمئنم که اگر به ارسلان هم زنگ بزنند، می آید. من همچنان پشت ارسلان هستم و امیدوارم مسائل رفع گردد چون دودش همواره به چشم خودمان می رود. قلباً دوست دارم ارسلان در تیم ملی باشد و امیدوارم مسائل و مسائل را رفع نمایند. من تصمیم گرفتم بیایم چون برای شخص خاصی بازی نمی کنم و برای ورزش کشورم بازی می کنم. همواره با غیرت در زمین برای پرچم کشورم جنگیده ام. سعی نموده ام بهترین باشم و اگر هم بد بوده ام گفته ام بد هستم. امیدوارم اتحاد در بسکتبال به وجود آید چون با اتحاد می توان پیروز بود.

حدادی در خصوص زمان بازگشتش به تمرینات تیم ملی گفت: باید ببینم چه زمانی به من خبر می دهند تا به اردو بروم. در خصوص بازی استرالیا و ژاپن هم صحبت نمی کنم چون فعلاً باید تمرین کنم و با بازیکنان دیگر به هماهنگی برسم. الان برای صحبت در خصوص این دو بازی زود است.

ملی پوش بسکتبال ایران در خصوص احتمال رفع شدن مسائلش با فدراسیون گفت: مسائل همچنان هست ولی فعلاً تمرکزم روی تیم ملی است، سعی می کنم بهترین باشم و ان شاءالله تیم ملی هم دو بازی پیش رو را ببرد. میزبان هستیم و دوست دارم هم وطنانم بیایند، بازی را ببینند و حمایت نمایند. امیدوارم بازی جذابی برای طرفداران باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 85

به "حدادی: اختلافات هست ولی برای ایران برگشتم، تمام قد پشت ارسلان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: اختلافات هست ولی برای ایران برگشتم، تمام قد پشت ارسلان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید