جام حذفی فوتبال، جدال تکراری استقلال و سایپا؛ شفر با جام خداحافظی می نماید یا دایی؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، تیم های فوتبال استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند.

جام حذفی فوتبال، جدال تکراری استقلال و سایپا؛ شفر با جام خداحافظی می نماید یا دایی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تیم های فوتبال استقلال و سایپا از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

این دو تیم چندی پیش در بازی هفته نهم لیگ برتر در زمین ناهموار استادیوم تختی به مصاف هم رفتند، شاگردان علی دایی در ابتدای بازی پیش افتادند، اما استقلالی ها دو بار موفق به گلزنی شدند تا در نهایت این بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به انتها برسانند. سایپایی ها برای دو هدف به زمین می روند، اینکه شکست در لیگ را جبران نموده و هم اینکه مدعی اصلی قهرمانی جام حذفی شوند.

مهدی ترابی که قرار است نیم فصل دوم به پرسپولیس برود، تقابل سختی با استقلال در استادیوم آزادی خواهد داشت، درگیری او با طارق همام در بازی جام حذفی، با واکنش تند طرفداران استقلال روبه رو شد. استقلال اما، باز هم با تغییرات زیادی گام به میدان می گذارد. وریا غفوری به دلیل اخراج در مرحله قبلی، نمی تواند استقلال را همراهی کند. علی کریمی هم در تمرینات شرکت ننموده و معین نیست به این بازی برسد. با این شرایط، احتمالا محمد دانشگر و آرمین سهرابیان زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل داده و فرشاد محمدی مهر هم جایگزین غفوری خواهد شد.

این دیدار برای هر دو تیم و مربیان آنها یعنی شفر و دایی اهمیت زیادی دارد چرا که هیچ کدام نمی خواهند با جام حذفی خداحافظی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 9

به "جام حذفی فوتبال، جدال تکراری استقلال و سایپا؛ شفر با جام خداحافظی می نماید یا دایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، جدال تکراری استقلال و سایپا؛ شفر با جام خداحافظی می نماید یا دایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید