بهبهانی ها محروم از دیدار خانگی مقابل گیتی پسند

به گزارش پسرک کامپیوتری، با اعلام کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال، تیم اهورای بهبهان از دیدار خانگی خود مقابل گیتی پسند محروم است.

بهبهانی ها محروم از دیدار خانگی مقابل گیتی پسند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اعلام کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال، تیم اهورای بهبهان به دلیل نبود امنیت کافی در سالن این شهر، نمی تواند میزبان دیدار این تیم مقابل گیتی پسند در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشد و این مسابقه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

کاظم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: متأسفانه مدیران این باشگاه صحبت هایی خلاف واقعیت مطرح نموده اند. این تیم اکنون سه پرونده در کمیته انضباطی دارد و سه هفته است نمایندگان و داوران ما را در این شهر اذیت می نمایند و با هماهنگی شعارهای زشتی علیه سازمان لیگ و داوران سر می دهند. متأسفانه به سمت داور هم آب دهان پرتاب کرد ه اند. مسئولان اهورا فکر می نمایند ما در تصمیمات کمیته انضباطی دخالت داریم، اما اصلا اینطور نیست و آرای کمیته انضباطی به ما ربطی ندارد.

وی اضافه کرد: متأسفانه در هفته های گذشته افرادی درهای سالن شهر بهبهان را شکسته و به زور وارد محل برگزاری شده و به سازمان لیگ و داوران فحاشی نموده اند. خدا شاهد است من هیچ توهینی به مردم و تیم بهبهان ننموده ام. متأسفم این تیم بزرگ تر ندارد و در هفته بیست و پنجم هم به دلیل نبود امنیت کافی، بازی خانگی این تیم را در اهواز برگزار خواهیم کرد. با رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان صحبت نموده ایم و اگر تیم بهبهان در این مسابقه شرکت نکند، عواقب آن به پای این تیم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 60

به "بهبهانی ها محروم از دیدار خانگی مقابل گیتی پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبهانی ها محروم از دیدار خانگی مقابل گیتی پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید