84 نفر در کردستان به کرونا مبتلا هستند

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق نتایج آزمایشات تکمیلی، 84 نفر در کردستان به طور قطع به کرونا ویروس مبتلا هستند.

84 نفر در کردستان به کرونا مبتلا هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر طبق نتایج آزمایشات تکمیلی از ابتدا تا روز گذشته 21 اسفندماه، تعداد 84 نفر از هم استانی ها مبتلای قطعی به کروناویروس تشخیص داده شدند.

رضاعی در خصوص تعداد بیماران شهرستان ها گفت: سقز دارای 33 نفر، بانه 17 نفر، سنندج 11 نفر، کامیاران چهار نفر، قروه نه نفر، مریوان دو نفر، دیواندره سه نفر، بیجار دو نفر، دهگلان دو نفر و سروآباد یک نفر بیمار مبتلای قطعی به کروناویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بستری شدن 394 نفر مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی تابعه دانشگاه از ابتدا تا پیش از ظهر دیروز اطلاع داد و اضافه نمود: با ترخیص جمع زیادی از بیماران پس از بهبودی، در حال حاضر جمعا 87 نفر مشکوک مبتلا به کرونا ویروس شامل 14 نفر در بیمارستان توحید، دو نفر در بیمارستان بعثت و دو نفر در بیمارستان کوثر سنندج، 29 نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) و هفت نفر در تامین اجتماعی سقز، هفت نفر در بیمارستان شهید بهشتی قروه، هشت نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار، 13 نفر در بیمارستان رازی بانه، دو نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره، دو نفر در بیمارستان شهدای دهگلان و یک نفر در بیمارستان شهید چمران سروآباد بستری و تحت نظر هستند.

وی ابراز کرد: تا به امروز 257 نمونه از بیماران مشکوک گرفته شده است که 84 نمونه مثبت، 145 مورد منفی و 28 مورد نیز هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 807

به "84 نفر در کردستان به کرونا مبتلا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "84 نفر در کردستان به کرونا مبتلا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید