80 درصد فراوری، اشتغال و اقتصاد آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی است

به گزارش پسرک کامپیوتری، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که بیش از 80 درصد فراوری، اشتغال و اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است، گفت: باید برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان، بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته و موانع موجود بر سر راه آن ها رفع گردد.

80 درصد فراوری، اشتغال و اقتصاد آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال آذربایجان شرقی، با تأکید بر این که توجه به اشتغال، رفع موانع فراوری و محیط زیست را در اولویت های برنامه خود عنوان نموده ام، اظهار کرد: برخی می گویند چنین کلی گویی ناشی از کم توجهی است، اما این نکات کلیات برنامه است و باید به صورت ریز به رفع موانع توسعه استان بپردازیم.

وی بستر بسیاری از مسائل اقتصادی را ناشی از عدم توسعه یافتگی اجتماعی دانست و گفت: سیاست های پیش از دهه 90 سیاست عرضه محور بود تا مسکن بیشتری و راه بیشتری بسازیم اما رویکرد جدید، توانمندسازی است که تقاضا محور است و باید تقاضا را مدیریت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مشکل امروز جامعه ما خصوصاً با تحریم های موجود، از رویکرد نگاه به درون و توانمندسازی قابل رفع کردن است، اضافه نمود: آذربایجان شرقی خوشبختانه تجربیات موفقی در این حوزه ها دارد و توانسته توفیقات خوبی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 45

به "80 درصد فراوری، اشتغال و اقتصاد آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد فراوری، اشتغال و اقتصاد آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید