یک کشته و 18 مجروح در تصادفات محور های خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تصادفات 24 ساعت گذشته در محور های خراسان رضوی بیان نمود: طی این مدت 10 فقره تصادف گزارش شده است که براثر آن، یک تن کشته و 18 نفر مجروح شده اند.

یک کشته و 18 مجروح در تصادفات محور های خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ هادی امیدوار در گفتگویی، در مورد شرایط راه های خراسان رضوی اظهار کرد: ترافیک در ورودی مشهد از سمت شمال، تربت حیدریه، نیشابور و آزاد راه شهید شوشتری پرحجم است، در خروجی مشهد نیز شاهد ترافیک نسبتاً سنگینی هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تصادفات 24 ساعت گذشته در محور های خراسان رضوی بیان نمود: طی این مدت 10 فقره تصادف گزارش شده است که براثر آن، یک تن کشته و 18 نفر مجروح شده اند.

وی علت عمده این تصادفات را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی برشمرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و توجه کامل به قوانین حرکت نمایند.

لازم به ذکر است؛ یکی از این حوادث، مربوط به واژگونی یک دستگاه خودرو تاکسی در کیلومتر 16 محور نیشابور - مشهد حوالی شهر خرو بوده که بر اثر آن 4 نفر مصدوم شده اند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 555

به "یک کشته و 18 مجروح در تصادفات محور های خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 18 مجروح در تصادفات محور های خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید