یک بازیکن خارجی نو در راه استقلال

به گزارش پسرک کامپیوتری، فرهاد مجیدی یک بازیکن خارجی دیگر را زیر نظر گرفته است و مدیران باشگاه استقلال منتظر هستند تا این بازیکن به وسیله سرمربی آبی ها معرفی گردد.

یک بازیکن خارجی نو در راه استقلال

به گزارش گروه ورزشی با گذشت 3 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال هم چنان در کش و قوس جذب و خروج بعضی بازیکنان است و با توجه به این که روزهای زیادی به خاتمه جابجایی باقی نمانده است، آبی ها قصد دارند فهرست خود را تا خاتمه زمان پنجره جابجایی تکمیل نمایند.

پس از جذب کوین یامگا و رودی ژستد، باشگاه استقلال در پی جذب یک بازیکن خارجی دیگر در خط هافبک و در نقش بازی ساز است که قرار بود فرهاد مجیدی تایید نهایی را نسبت به این بازیکن انجام دهد و پس از آن باشگاه مذاکرات نهایی را با این بازیکن انجام دهد. این بازیکن خارجی که به وسیله گابریل پین به فرهاد مجیدی معرفی شده بود، پس از مذکراتی که میان این بازیکن و باشگاه استقلال صورت گرفت، در نهایت راضی نشد به ایران بیاید. هم چنین باشگاه استقلال از مذاکره با یک بازیکن خارجی دیگر خبر داده بود که آن بازیکن هم حاضر نشد مذاکرات نهایی را با آبی ها انجام دهد.

در حال حاضر فرهاد مجیدی پس از ناکامی باشگاه استقلال در جذب سومین بازیکن خارجی، یک بازیکن خارجی دیگر را زیر نظر گرفته است و مدیران باشگاه استقلال منتظر هستند تا این بازیکن به وسیله سرمربی آبی ها معرفی گردد تا مذاکرات لازم با این بازیکن انجام گردد.

طبق برنامه ریزی مدیران باشگاه استقلال، قرار است تا خاتمه هفته فهرست باشگاه استقلال برای این فصل از رقابت های لیگ برتر تکمیل گردد و باید دید مدیران این باشگاه می توانند سومین بازیکن خارجی خود را جذب نمایند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1804

به "یک بازیکن خارجی نو در راه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بازیکن خارجی نو در راه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید