یوونتوس از درآمد قرارداد با اسپانسر جدید وراتی و ایبرا را می خرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران: یکی از شبکه های ورزشی ایتالیا گفت پرافتخارترین تیم کالچو از محل درآمدهای قرارداد نجومی خود با شرکت سامسونگ چند ستاره از جمله هافبک و مهاجم پاری سن ژرمن را می خرد.

یوونتوس از درآمد قرارداد با اسپانسر جدید وراتی و ایبرا را می خرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه ورزشی اسپورت مدیاست ایتالیا، باشگاه یوونتوس که به واسطه قرارداد ماه نوامبر خود با شرکت الکترونیکی سامسونگ کره جنوبی درآمدی 120 میلیون دلاری به دست آورده است، میخواهد بخشی از این مبلغ را به خرید چند بازیکن بزرگ جدید اختصاص دهد.

به گزارش شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا، شرکت سامسونگ در قراردادی که 28 ماه نوامبر سال 2012 با بانوی پیر منعقد کرد از امتیازهایی همچون حق تغییر نام استادیوم جدید تورینی ها در مرحله اول برخوردار شده است اما همکاری طرفین به اینجا محدود نمی گردد.

در این گزارش آمده است که به موجب این قرارداد که 5 ساله خواهد بود سامسونگ علاوه بر انتخاب نام دلخواه خود برای استادیوم یوونتوس، اسپانسر جدید پیراهن های این تیم نیز می گردد و فرصت های همکاری دیگری را نیز با قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلی جدول رده بندی لیگ دسته اول ایتالیا به وجود می آورد.

سامسونگ در ازای دریافت این امتیازها 120 میلیون یورو به راه راه پوشان تورین خواهد داد که طبق ادعای اسپورت مدیاست یوونتوس بخشی از این پول را صرف خرید چند ستاره بزرگ حال حاضر فوتبال اروپا خواهد نمود که زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی و مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن جزو این ستاره ها هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 229

به "یوونتوس از درآمد قرارداد با اسپانسر جدید وراتی و ایبرا را می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس از درآمد قرارداد با اسپانسر جدید وراتی و ایبرا را می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید