گزارش روزنامه قطری از معادلات پیچیده گروه C

به گزارش پسرک کامپیوتری، یک روزنامه قطری نوشت که دقایق پایانی ملاقات الدحیل و استقلال نشان می داد دو تیم به نتیجه تساوی راضی هستند.

گزارش روزنامه قطری از معادلات پیچیده گروه C

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت قطری الشرق درخصوص تساوی 2-2 الدحیل قطر مقابل استقلال ایران گفت: تساوی مثبتی رقم خورد که باعث شد الدحیل با شایستگی و هشت امتیاز صدرنشین بماند. صبری لموشی نسبت به بازی قبلی تنها یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و اسماعیل محمد جایگزین کریم بوضیاف شد.

الدحیل بیشتر دقایق نیمه اول در اختیار داشت و تیم برتر زمین در ایجاد موقعیت بود. اولونگا در دقیقه 15 در آستانه گلزنی بود که مدافع استقلال توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه نوبت به درخشش محمد رشید مظاهری رسید که دروازه تیمش را از دو موقعیت نجات دهد. معز علی در دقیقه 20 پس از عبور از مدافع استقلال اقدام به شوتزنی کرد که مظاهری توپ را برگرداند. در ادامه اولونگا توپ را با ضربه سر به سمت دروازه نماینده ایران فرستاد که دروازه بان استقلال، شایستگی خود را برای دومین بار نشان داد.

پس از برخورد علی کریمی با فرشید اسماعیلی، محمد تقی در اعلام پنالتی مکث نکرد و استقلال در دقیقه 27 با گل دیاباته پیش افتاد. الدحیل به کوشش برای گلزنی ادامه داد، اما موقعیت ها را از دست می داد. داور مسابقه در ادامه، تداخل وریا غفوری برای اولونگا را پنالتی بیان کرد تا ستاره کنیایی با زدن گل تساوی، به درخشش خود ادامه دهد.

در نیمه دوم هیجان، سرگرمی و گلزنی مسابقه از بین نرفت و پس از سانتر زیبای ادمیلسون، ستاره درخشان و برجسته الدحیل گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اولونگا که در بازی قبلی هت تریک نموده و مقابل الشرطه هم یک بار پیروز به گلزنی شده بود، هفتمین گل خود را در مسابقات به ثمر رساند. با این حال استقلال خیلی زود به بازی برگشت و پس از سانتر عالی وریا غفوری، مهدی قایدی گل تساوی این تیم را در دقیقه 60 وارد دروازه الدحیل کرد.

در ادامه مسابقه، موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد که نشان می داد دو تیم از نتیجه مسابقه رضایت دارند. الاهلی هم با نتیجه 2 بر یک از سد الشرطه عراق گذشت و هفت امتیازی شد تا معادلات گروه پیچیده گردد. با این حال نماینده ایران در بازی رودررو عملکرد بهتری داشته و در صندلی دوم جدول گروه C واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1510

به "گزارش روزنامه قطری از معادلات پیچیده گروه C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش روزنامه قطری از معادلات پیچیده گروه C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید