کوتاهی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس قابل قبول نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه ستاد شیلات خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، در خصوص عدم اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در استان اظهار کرد: چنین طرحی در استان های مجاور اجرا می گردد اما در خوزستان شاهد لجبازی برای اجرای آن هستیم.

کوتاهی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس قابل قبول نیست

وی با بیان اینکه این طرح در استان های لرستان، بوشهر و سد کارون چهار در حال اجرا است، اضافه کرد: در آخرین جلسه قرار بود که طرح پرورش ماهی در قفس به صورت پایلوت در استان انجام گردد اما باز هم این طرح به مرحله اجرا نرسید، این کوتاهی قابل قبول نیست و نباید اینگونه برخورد کرد.

استاندار خوزستان گفت: متأسفانه با وجود اینکه هواشناسی بیش از 20 بار اظهار داشت که پاییز سال جاری در خوزستان شاهد بارندگی های خوبی خواهیم بود ولی سازمان آب و برق با اصرار و تأکید بارها گفته که پاییز خشک و بی آبی خواهیم داشت.

شریعتی ادامه داد: در چنین شرایطی باید همه خوزستان را تعطیل کرد و فقط سازمان آب و برق فعال باشد؛ چرا با تأکید اعلام می نمایند که طرح پرورش ماهی در قفس برای استان خوب نیست ولی در سایر استان ها کار در حال اجرا است.

هوشنگ حسونی زاده، معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان نیز در این جلسه گفت: به صورت کتبی اظهار داشتیم که طرح پرورش ماهی در قفس از نظر قانون مشکل ساز است و شهرهای آغاجری، امیدیه، میان کوه و روستاهای اعلامی آبفار تحت پوشش سد مارون هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 62

به "کوتاهی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتاهی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید