کنته محروم شد، ماروتا و بونوچی هم در امان نماندند

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران : پس از اعتراض یوونتوسی ها به عملکرد تیم داوری دیدار این تیم مقابل جنوا،کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا با آنها به شدت برخورد کرد.

کنته محروم شد، ماروتا و بونوچی هم در امان نماندند

به گزارش خبرنگاران ، پس از عکس العمل تند آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس به مارکو جیودا، داور دیدار شنبه این تیم مقابل جنوا در سری A باشگاه های ایتالیا که با نتیجه تساوی یک بر یک انتها یافت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا وی را با 2 جلسه محرومیت جریمه کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، دیروز (دوشنبه) در بیانیه ای علاوه بر محروم کردن کنته، جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس را نیز به دلیل اعتراضات شدید به داوری از حضور در کنار تیم به مدت سه هفته محروم کرد. لئوناردو بونوچی، مدافع بانوی پیر نیز به دلیل رفتار ناشایست با داوران به مدت یک جلسه از همراهی این تیم محروم شد.

یوونتوسی ها که در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر نسبت به ناپولی در صدر جدول سری A ایتالیا قرار دارند در دیدار خانگی خود برابر جنوا در چند صحنه به تصمیمات داور اعتراض داشتند. در صحنه ای که داور خطای هند آندره آس گرانکویست را در محوطه جریمه جنوا نگرفت بازیکنان و کادر فنی یوونتوس به شدت به این تصمیم داور معترض بودند.

آنتونیو کنته پس از این صحنه وارد زمین مسابقه شد و به شدت به داور اعتراض کرد. پس از اتمام دیدار یوونتوس - جنوا کنته داور این دیدار را بسیار ضعیف توصیف کرد و عملکرد او را شرم آور دانست.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: اعتراض کنته به تیم داوری رفتاری ناپسند بوده است و به همین دلیل 2 جلسه محرومیت برای وی لحاظ می شود.

ماروتا نیز پس از این بازی بیان نمود مارکو جیودا، داور این مسابقه احتمالا اهل جنوا بوده که به نفع این تیم سوت زده است. وی تا تاریخ 18 فوریه به خاطر رفتار مشابه و اعتراض به تیم داوری از همراهی بیانکونری ها محروم شد. کنته و ماروتا پس از اتمام دیدار یوونتوس - جنوا اعتراض خود به تیم داوری را تا رختکن داوران نیز ادامه دادند.

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس نیز به دلیل اعتراض به داور چهارم و داور اصلی میدان پس از اتمام بازی مقابل جنوا یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

جیان پی یر گاسپارینی، سرمربی پالرمو و فابریتزیو میکولی، مهاجم این تیم نیز به دلیل اعتراض به گل تیم کالیاری در دیدار یکشنبه این 2 تیم که به تساوی یک بر یک انجامید، هر کدام یک جلسه از همراهی تیم شان محروم شدند. مهاجم پالرمو در زمان اعتراض به داور روی نیمکت تیمش نشسته بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 294

به "کنته محروم شد، ماروتا و بونوچی هم در امان نماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنته محروم شد، ماروتا و بونوچی هم در امان نماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید