کرونا ویروس در کرمان دیده نشده است

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون بهداشتی علوم پزشکی کرمان گفت: خوشبختانه مستندات مثبتی مبنی بر وجود کرونا ویروس در استان نداریم، اما این شرایط سفید بودن استان کرمان در نقشه کرونایی کشور به معنی نبودن ویروس کرونا در کرمان نیست.

کرونا ویروس در کرمان دیده نشده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمدی طباطبایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: براساس آمار و نمونه های ارسالی به آزمایشگاه های تهران، خوشبختانه مستندات مثبتی مبنی بر وجود کرونا ویروس در استان نداریم، اما این شرایط سفید بودن استان کرمان در نقشه کرونایی کشور به معنی نبودن ویروس کرونا در کرمان نیست.

طباطبایی اضافه نمود: به دلیل آنکه گزارشات مثبتی از مبتلایان به کرونا ویروس در اطراف استان کرمان گزارش شده است، قطعا ویروس کرونا در این استان در حال گردش است و ممکن است هفته پیش رو، شاهد موارد مثبتی در سطح استان باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه هفته سختی را در پیش خواهیم داشت اضافه نمود: با توجه به تعطیلی سه روزه مدارس و یک هفته ای دانشگاه های استان، انتظار داریم مردم از حضور در مکان های پرازدحام و غیرضروری خودداری نموده و حتی المقدور حضور خود را در مراکز عمومی محدود نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 776

به "کرونا ویروس در کرمان دیده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ویروس در کرمان دیده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید