کاخ سفید در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی بیانیه صادر کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، فارس نوشت: کاخ سفید امروز سه شنبه به مناسبت چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای صادر نموده است.

کاخ سفید در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی بیانیه صادر کرد

کاخ سفید امروز سه شنبه در بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر ایران را به ادامه تحریم ها تهدید نموده است.

کاخ سفید در این بیانیه ضمن ادای احترام به دستگیرشدگان حادثه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان ماه سال 1358، تهران را به بازداشت شهروندان بی گناه آمریکایی متهم نموده است.

در این بیانیه که روی وب سایت کاخ سفید قرار گرفته آمده است: ما تا زمان تغییر این رفتارها و سایر رفتارهای خصمانه از سوی ایران به اعمال تحریم های فلج کننده ادامه خواهیم داد. حق انتخاب با رژیم ایران است.

در حالی که دولت آمریکا بعد از خروج از برجام حتی برای جلوگیری از مبادلات کالاهای انسان محبت آمیز با ایران مانند دارو کوشش نموده، کاخ سفید در بیانیه امروز مدعی شده که آمریکا از مردم ایران حمایت می نماید.

در این بیانیه ادعا شده است: ایالات متحده در طلب صلح است و ما از مردم ایران حمایت می کنیم. وقت آن است که حکومت ایران هم همین کار را انجام دهد.

گفتنی است که مردم و دانشجویان و دانش آموزان ایرانی امروز دوشنبه با حضور گسترده خود در روز ملی مبارزه با استکبار، بار دیگر انزجار و نفرت خود از مستکبران عالم را به رخ شیطان بزرگ کشیدند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 469

به "کاخ سفید در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی بیانیه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی بیانیه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید