ژنرال میلر: درگیری های افغانستان ادامه یابد جلوگیری از شیوع کرونا امکانپذیر نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان گفت که اگر درگیری و خشونت ها در این کشور ادامه یابد جلوگیری از گسترش کرونا تقریباً غیرممکن است.

ژنرال میلر: درگیری های افغانستان ادامه یابد جلوگیری از شیوع کرونا امکانپذیر نیست

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران ، ارتش آمریکا حرکت نیروهایش به داخل و یا خارج افغانستان را به امید جلوگیری از انتقال ویروس به همراه این نیروها را متوقف نموده است.

ژنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان در این باره می گوید که تنها در صورتی امکان کنترل این ویروس وجود دارد که صلح در افغانستان برقرار گردد.

به گزارش پی بی اس، میلر گفت: ویروس کرونا تمام جهان را تحت تاثیر می گذارد و نیروهای ائتلاف و نیز نیروهای امنیتی افغان را نیز متاثر خواهد ساخت.

وی اضافه کرد: تمرکز بر این ویروس بطور ویژه باید بر روی جلوگیری از شیوع آن باشد، این موضوع حتی در شرایط عادی نیز مشکل است و در صورت ادامه خشونت ها تقریباً غیرممکن است.

یکی از اعضای طالبان اما به پی بی اس گفت: کمیسیون بهداشت ما اعلام نموده هر سازمان غیردولتی که از ما یاری بخواهد ما به آن ها یاری می کنیم و باید با ما ارتباط بگیرند. ما در کوشش هستیم با سازمان های غیردولتی بین المللی برای آوردن یاری ها هماهنگی ایجاد کنیم.

این رسانه آمریکایی اما کوشش های طالبان برای مبارزه با کرونا را عمدتاً تبلیغاتی می داند که برای نمایش برابر دوربین رسانه ها صورت می گیرد، امکانات پزشکی در مناطق روستایی افغانستان در بهترین حالت ابتدایی است و اگر ویروس در این مناطق شایع گردد می تواند جان بسیاری را بگیرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 912

به "ژنرال میلر: درگیری های افغانستان ادامه یابد جلوگیری از شیوع کرونا امکانپذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژنرال میلر: درگیری های افغانستان ادامه یابد جلوگیری از شیوع کرونا امکانپذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید