چمران: ملت ایران را شش سال است سرکار گذاشته اید

به گزارش پسرک کامپیوتری، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در گفتگویی با یک روزنامه سعودی، ایران را حامی تروریسم معرفی کرد و مدعی شد که ایران در حال بازی موش و گربه با آژانس بین المللی انرژی اتمی است!

چمران: ملت ایران را شش سال است سرکار گذاشته اید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برایان هوک درباره گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای ایران با نشریه سعودی الشرق الاوسط مصاحبه کرد و ادعاهایی مضحک درباره ایران مطرح نمود.

به نقل از فارس، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: این مهم است که کشور های جهان ایران را مسؤول این افزایش تنش هسته ای و اقدام به غنی سازی اورانیوم بدانند خصوصا اینکه در زمانی رخ داد که آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان کرد ایران درباره برنامه های هسته ای خود شفافیت کامل دارد. این امر باید برای همه نگران کننده باشد، زیرا ایران از اولین کشور های حامی تروریسم در جهان است و با آژانس انرژی اتمی بازی موش و گربه دارد.

به گزارش دانشجو، مهدی چمران، عضو سابق شورای شهر تهران، در واکنش به ادعاهای هوک نوشت:

آقای هوک! شما با جهان بازی می کنید، شما خودتان اعتراف می کنید که #داعش تروریست، را به وجود آورده اید وسپس ادعا می کنید که فرمانده داعش راکشتیم وجشن می گیرید. اسم این جز نیرنگ و #فریب است؟ ملت ایران را شش سال است که سرکار گذاشته اید، #برجام را امضا می کنید وبعد زیر پا میگذارید!

وی در ادامه نوشت:

آقای هوک میگوید جهان باید نگران ایران باشد، نه آقا، جهانباید نگران ظلمی باشد که بر #ایران روا میدارید، جهان باید نگران بازی های کثیف سیاسی شما باشد، شما با پول مسلمانان وخون مسلمانان تجارت پرسودی میکنید و رسماً میگویید ما پول #عربستان و نفت سوریه رامیخواهیم، ولی سقوط شمانزدیک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 483

به "چمران: ملت ایران را شش سال است سرکار گذاشته اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: ملت ایران را شش سال است سرکار گذاشته اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید