پیمان حسینی در بین 10 اسطوره فوتبال ساحلی

به گزارش پسرک کامپیوتری، مجله معروف فرانس فوتبال در شماره جدید خود در روز سه شنبه دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را جز 10 اسطوره برتر تاریخ فوتبال ساحلی دنیا معرفی کرد.

پیمان حسینی در بین 10 اسطوره فوتبال ساحلی

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بخشی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر 10 اسـطوره فوتبال سـاحلی آمده است: در فوتبال، ستاره ها همواره در زمین چمن نیستند بلکه ستاره هایی هم هستند که روی ماسه بازی می نمایند. در فاصله یک ماه مانده به رقابتهای جهانی این رشته، روی ستاره های تاریخ فوتبال ساحلی تمرکز و آنها معرفی شده اند

این مجله در ادامه به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آن ها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد نموده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اسپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوییس، هیمانو تائیارویی از هائیتی، الساندرو التوبلی از ایتالیا، پیمان حسینی از ایران و ایلیا لئونوف از روسیه، بازیکنانی هستند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره شان منتشر نموده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حسـینی در این گزارش نوشته است:

تم فوتبال سـاحلی ایران در سال های اخیر در رده بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانست. دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش در نظر گرفته می گردد و واکنش های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014، سالی که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشرفت این دروازه بان فوقالعاده و چشمگیر بوده است. او آنقدر درخشید که پایان در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه بان جهان در این رشته از سوی فیفا انتخاب شد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی جهان برسد. البته که با وجود ستاره هایی مثل پیمان حسینی در آن رقابت ها، معین شد که آن عنوان سومی اتفاقی نبوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 413

به "پیمان حسینی در بین 10 اسطوره فوتبال ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان حسینی در بین 10 اسطوره فوتبال ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید