پیش بینی آب گرفتگی معابر و باد شدید در استان گلستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران- خبرنگاران- سازمان هواشناسی طی اخطاریه ای اعلام نمود فردا 28 اسفندماه در استان گلستان بارش شدید باران، آب گرفتگی معابر عمومی، رخداد سیلاب و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و شدت بارش ها به ویژه در شرق گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

پیش بینی آب گرفتگی معابر و باد شدید در استان گلستان

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران از سازمان هواشناسی، در اطلاعیه روز سه شنبه این سازمان آمده که با ادامه فعالیت سامانه بارشی در فردا و پس فردا، مطابق پیش بینی ها سه شنبه 28 اسفند بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان های گیلان، مازندران و گلستان خواهد بود.

بارش شدید باران، آب گرفتگی معابر عمومی، رخداد سیلاب و وزش باد شدید موقتی در استان گلستان از دیگر رخدادهای این روز است و شدت بارش به ویژه در شرق گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

چهارشنبه 29 اسفندماه بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رخ می دهد و بارش باران گاهی وزش باد شدید موقتی در تهران، البرز، قزوین و قم نیز دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی به سازمان ها و ارگان های ذیربط توصیه کرده است تمهیدات لازم را برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به سبب کولاک برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده ای به ویژه گردنه های کوهستانی این مناطق به عمل آورند و مسافران نیز با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند.

علمی 9014** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 102

به "پیش بینی آب گرفتگی معابر و باد شدید در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آب گرفتگی معابر و باد شدید در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید