پیروزی یاران معروف در نبرد قعر جدولی ها، شکست ورونا در غیاب شریفی

به گزارش پسرک کامپیوتری، در هفته دهم لیگ والیبال ایتالیا تیم سیه نا با درخشش سعید معروف از سد کاستالانا گذشت و ورونا برابر پادووا بازنده شد.

پیروزی یاران معروف در نبرد قعر جدولی ها، شکست ورونا در غیاب شریفی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ والیبال ایتالیا، سری A، دیداری حساس بین دو تیم قعر جدولی سیه نا و کاستالانا برگزار گردید که در سرانجام یاران سعید معروف در تیم سیه نا موفق شدند در برابر دیدگان طرفداران شان با نتیجه سه بر یک از سد هم تیمی های مجتبی میرزاجانپور بگذرند تا سیه نا با کسب دومین بردش 10 امتیازی گردد. در سوی مقابل کاستالانای قعرنشین که ست های بازی را با امتیازهای 30-28، 25-23، 21-25 و 25-21 واگذار کرد، همچنان بدون برد در رده چهاردهم ایستاد. در این دیدار میرزاجانپور با کسب 17 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و سعید معروف نیز به تنهایی 5 امتیاز برای سیه نا کسب کرد.

در دیگر دیدار مهم هفته دهم که بین تیم های میانه جدولی انجام شد، تیم ورونا در حالی که مرتضی شریفی را در اختیار نداشت و تنها محمدجواد معنوی نژاد را در ترکیبش داشت، در خانه مقابل پادووا با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا با چهار برد و 11 امتیاز به رده نهم سقوط کند. در این دیدار که ست های آن با امتیازهای 16-25، 25-20، 19-25 و 15-25 به سود مهمان سرانجام یافت، معنوی نژاد 11 امتیاز برای ورونا کسب کرد.

در سایر دیدارها نیز پروجا با حساب سه بر صفر از سد ورونا گذشت تا با 9 برد و 28 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تحکیم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 38

به "پیروزی یاران معروف در نبرد قعر جدولی ها، شکست ورونا در غیاب شریفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران معروف در نبرد قعر جدولی ها، شکست ورونا در غیاب شریفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید