پژوهشکده تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش پسرک کامپیوتری، پژوهشکده محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد با انعقاد تفاهم نامه ای، با یکدیگر همکاری می نمایند.

پژوهشکده تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، پژوهشکده محیط زیست این دانشگاه تفاهم نامه دوجانبه ای را با مرکز اکولوژی انسانی در گوتنبرگ سوئد که از اولین و پیشرفته ترین مراکز جهان در حوزه انرژی و محیط زیست محسوب می گردد، امضاء و تبادل کرد.

بر اساس این تفاهم نامه پژوهشکده می تواند با همکاری آن مرکز دوره های توانمندسازی مؤثری جهت بروزرسانی و توسعه دانش اجرایی و بومی سازی تجربه های جهانی در کشورمان را برگزار کند.

برنامه توانمندسازی پژوهشگران جوان ایرانی جهت آشنایی با جدیدترین و پیروز ترین فناوری های آزموده شده و مورد بهره برداری در حوزه اکولوژی انسانی (معماری، شهرسازی، انرژی، آب، پسماند و محیط زیست) در دوره های مقدماتی دو هفته ای در هر فصل با ظرفیت محدود و دوره های پیشرفته سه ماهه برای برگزیدگان دوره های مقدماتی برگزار می گردد.

در این تفاهم نامه متقاضیان حائز شرایط پس از ارزیابی مدارک و سوابق تحصیلی، پژوهشی، تجربی و امتیازات کسب شده می توانند از 50 درصد بورسیه و یاری هزینه دوره ها بهرهمند شوند.

به زودی نحوه درخواست و شرکت در دوره های یاد شده به وسیله وب سایت پژوهشکده اطلاع رسانی خواهد شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های بین المللی و ارتقای رتبه جهانی دانشگاه در راستای طرح تحول راهبردی از سوی پژوهشکده محیط زیست دانشگاه منعقد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 366

به "پژوهشکده تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشکده تربیت مدرس با مرکز اکولوژی انسانی سوئد تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید