پول سهام عدالت بانک صادرات کی واریز می گردد؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، 17میلیون نفر از جمعیت دارندگان سهام عدالت روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کردند، مسئولان برای این دسته از سهامداران فروش به وسیله بانک را در نظر گرفتند.

پول سهام عدالت بانک صادرات کی واریز می گردد؟

بر این اساس سهامداران در روزهای ششم تا سیزدهم خرداد ماه فرصت داشتند تا را با مراجعه به شعب بانکی فرم فروش 30 درصد از سهام خود را امضا نمایند، چند روز دیگر با نزدیک شدن به روز ششم تیر ماه حدود یک ماه از شروع فرایند فروش سهام عدالت می گذرد.

پس از گذشت حدود چهار هفته از شروع فروش سهام عدالت توسط بانک ها، هنوز بعضی از سهامداران از عدم دریافت پول فروش سهام خود خبر می دهند و نسبت به آن معترض و گاها پشیمان هستند. اظهارات بعضی از مخاطبان را در ادامه می خوانید:

چرا بانک صادرات فروش 30درصد را نمیریزه من بچه معلول دارم گرفتارم بداد مردم برسید چرا مسعولین پیگیری نمی نمایندما مددجوی بهزیستی هستیم نیاز داریم که فروختیم

بانک صادرات توروخدایه حرکتی بزن ماگرفتاریم 20روزه ثبت سفارش کردیم

بانک صادرات ک دیگه اصلا واریزی نداشته با اینکه کارگزاری از خودشه من هجدهم فروش زدم الان دو هفتست هیچ خبری نیست

بانک صادرات 16روزه فروختم هیچ خبری نیست 1ریال هم نریختن هنوز صدا مارا هم به جایی برسون

12خرداد فروختم بانک صادرات قوچان. هنوز هزار تومان نریخن هروقت میرم بانک میگن دست ما نیست

من 9خرداد سهامم رو به بانک صادرات فروختم اما تا الان هیچ واریزی نداشته

پول سهام عدالت تا سرانجام هفته واریز می گردد

در این خصوص مهدی کباری، مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات گفت: پول فروش سهام عدالت برای مشتریانی که در روزهای ششم تا 13 خرداد ماه به شعب بانک صادرات مراجعه و درخواست فروش 30 درصد از سهام خود را ثبت نموده اند تا سرانجام هفته واریز می گردد.

وی مطرح نمود: هر یک از متقضایان اگر این جوه را دریافت نکردند در هفته آینده به شعبه ای که درخواست خود را در آن ثبت نموده اند مراجعه نمایند تا آنالیز ها انجام گردد.

کباری اضافه نمود: شعبه گزارش عدم واریزی را به برج و برج به ما می دهد، ما هم این موضوع را از شرکت سپرده گذاری مرکزی پیگیری می کنیم که علت چیست؟ بیشترین مراجعه سهامداران سهام عدالت برای فروش به بانک های صادرات و کشاورزی بوده است بنابراین ممکن است مثلا در شماره ملی، شبا و… عددی پس و پیش گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1009

به "پول سهام عدالت بانک صادرات کی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول سهام عدالت بانک صادرات کی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید