پورحسین: به دلیل تورم فعالیت یک کارگر در چند شغل بی اثر شده است ، مرکز پژوهش ها تورم 45 درصدی را برای سال آینده پیش بینی کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد گفت: با توجه به تورم ایجاد شده یک کارمند و یا یک کارگر با فعالیت در چند شغل هم نمی تواند به امور معیشتی خود برسد.

پورحسین: به دلیل تورم فعالیت یک کارگر در چند شغل بی اثر شده است ، مرکز پژوهش ها تورم 45 درصدی را برای سال آینده پیش بینی کرد

شکور پورحسین شقلان در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال 99 گفت: مسئولین عنوان می نمایند که رقمی بالغ بر 80 الی 100 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و مرکز آمار ایران تورم 35 درصد و مرکز پژوهش های مجلس تورم 45 درصدی را برای سال آینده پیش بینی نموده است.

وی با اشاره به افزایش حامل های انرژی وافزایش قیمت بنزین گفت: بدون شک افزایش قیمت بنزین هم از جمله فاکتورهای افزایش قیمت کالاها است و دولت هم در کنترل قیمتها ناتوان است بنابر این افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد به هیچ وجه کفاف امور کارمندان و کارگران را نمی دهد.

وی تاکید نمود: دیگر باید گفت با توجه به تورم ایجاد شده یک کارمند و یا یک کارگر با فعالیت در چند شغل هم نمی تواند به امور معیشتی خود برسد.

پورحسین شقلان توضیح داد: درحال حاضر باید اجزای حاکمیت و نظام دست در دست هم داده و سال آینده را از نظر تامین امور معیشتی، جبران نمایند.

وی تاکید نمود: با این حال افزیش 20 درصدی حقوق و دستمزد هم به نوعی کافی نیست اما به احتمال زیاد مجلس بر روی این موضوع بحث های طولانی در زمان آنالیز بودجه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 612

به "پورحسین: به دلیل تورم فعالیت یک کارگر در چند شغل بی اثر شده است ، مرکز پژوهش ها تورم 45 درصدی را برای سال آینده پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورحسین: به دلیل تورم فعالیت یک کارگر در چند شغل بی اثر شده است ، مرکز پژوهش ها تورم 45 درصدی را برای سال آینده پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید