پرسپولیس چهارشنبه بازی تدارکاتی برگزار می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، بر اساس هماهنگی های اجرا شده، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با الدحیل، روز چهارشنبه به مصاف تیم الشحانیه خواهد رفت.

پرسپولیس چهارشنبه بازی تدارکاتی برگزار می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر گردد و در اردوی زمستانی در ملاقاتی تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. بعضی بازی های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی ها منتفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر همین اساس، با هماهنگی های صورت گرفته، الشحانیه چهارشنبه ظهر با پرسپولیس بازی خواهد نمود. تیم های قطری در حال استراحت هستند و بسیاری از بازیکنانشان به کشورهای دیگر رفته اند ولی مسئولان الشحانیه قول داده اند که بتوانند اغلب بازیکنان اصلی خودشان را در این مسابقه داشته باشند.

یحیی گل محمدی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار یک بازی تدارکاتی خوب شده بود.

در این ملاقات، بازیکنان اصلی در بازی برابر الدحیل، به ریکاوری می پردازند و بازیکنانی که بازی نکرده باشند، در بازی محبت آمیز برابر الشحانیه به میدان می فرایند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.

هماهنگی های نهایی در حال اجرا است و این مسابقه محبت آمیز در زمین الشحانیه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ طبق اخبار دریافتی، رامین رضاییان بازیکن الشحانیه در تهران بسر می برد و روز چهارشنبه راهی دوحه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 702

به "پرسپولیس چهارشنبه بازی تدارکاتی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس چهارشنبه بازی تدارکاتی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید