پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند

به گزارش پسرک کامپیوتری، بزرگترین اتحادیه پرستاری آمریکا گفت پرستاران و کادر درمانی در اعتراض به کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور، امروز مقابل کاخ سفید تجمع خواهند کرد.

پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه ملی پرستاران آمریکا گفت اعضای این اتحادیه امروز سه شنبه مقابل کاخ سفید تظاهرات خواهند کرد و خواهان گنجاندن بودجه فراوری انبوه تجهیزات حفاظت شخصی در بسته محرک مالی بعدی کرونایی این کشور خواهند شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری هیل، اتحادیه ملی پرستاران بزرگترین اتحادیه پرستاری در آمریکا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت از آن جا که بیمارستان های سراسر آمریکا با کمبود ماسک، دستکش و سایر تجهیزات حفاظتی برای کارکنان خود در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور مواجهند، اعضای این اتحادیه قصد دارند در مقابل کاخ سفید نام پرستارانی که بر اثر کووید-19 جان باخته اند را با صدای بلند بخوانند.

این گروه گفت: برای پرستاران و سایر کارکنان حوزه سلامت در بسیاری از بیمارستانها، تجهیزات مکفی حفاظت شخصی به منظور محافظت از آن ها در برابر ویروس فراهم نشده است.

در ادامه بیانیه، از کنگره آمریکا خواسته شده قانون فراوری دفاعی را به منظور فراوری تجهیزات و لوازمی که کارکنان حوزه سلامت و درمان برای مراقبت از بیماران کووید-19 احتیاج دارند و همچنین انجام آزمایش های تشخیصی به منظور کنترل شیوع این بیماری را اجرایی کند.

ترامپ تا به امروز به طور محدود از این قانون برای فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی و تجهیزات دیگر برای مقابله با شیوع کروناویروس استفاده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 915

به "پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید