واکنش جالب مهمان کرمانشاهی برنامه رادیویی جشن باران هنگام وقوع زلزله

به گزارش پسرک کامپیوتری، حین مصاحبه مجری برنامه رادیویی جشن باران رادیو تهران با یکی از هموطنان کرمانشاهی زلزله 6.4 ریشتری کرمانشاه رخ داد که واکنش جالب مهمان برنامه را به همراه داشت.

واکنش جالب مهمان کرمانشاهی برنامه رادیویی جشن باران هنگام وقوع زلزله

به گزارش خبرنگار ، شب گذشته زلزله ای به بزرگی 6.4 ریشتربه عمق 7 کیلومتری زمین در ساعت 20 و 7 دقیقه حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند و این امر موجب شد که برخی از استان های غرب کشور نیز این زمین لرزه را احساس نمایند؛ این زلزله در برخی از شهرهای دیگر کشور نیز باعث تخریب بعضی از خانه های هموطنان شد.

در جریان این حادثه تلخ 634 نفر از هموطنان عزیزمان مصدوم شدند و بار دیگر خاطرات تلخ زلزله وحشتناک سال گذشته در کرمانشاه را برای مردم تداعی کرد.

همزمان با وقوع زلزله در برنامه امشب جشن باران رادیو تهران, مجری این برنامه با یکی از هموطنان عزیز کرمانشاهی ارتباط زنده برقرار نموده بود و در حین مصاحبه در رابطه با سوغاتی های کرمانشاه این زلزله 6.4 ریشتری رخ داد اما فرد مصاحبه شونده با خونسردی تمام به صحبت هایش انتها داد و خبر آمدن زلزله را گفت. در ادامه قسمتی این برنامه رادیویی را هنگام وقوع زلزله 6.4 ریشتری کرمانشاه می شنوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 25

به "واکنش جالب مهمان کرمانشاهی برنامه رادیویی جشن باران هنگام وقوع زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب مهمان کرمانشاهی برنامه رادیویی جشن باران هنگام وقوع زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید