وارد حاشیه نمی شوم، بزرگترها در خصوص مسائل صحبت نمایند

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در استادیوم آزادی پیگیری شد که این دیدار با رجحان 5 بر صفر شاگردان استراماچونی به انتها رسید. محمد دانشگر(10)، شیخ دیاباته(21)، مهدی قائدی(26)، وریا غفوری(31) و میلیچ(72) برای استقلال گل زدند.

وارد حاشیه نمی شوم، بزرگترها در خصوص مسائل صحبت نمایند

آرش رضاوند پس از این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یک برد پر گل داشتیم و امیدوارم این روند را در بازی های آینده نیز ادامه دهیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان استقلال به یک وحدت و هماهنگی تاکتیکی رسیده اند و دیدید در چند هفته گذشته بازی های پر گلی را به دست آوردیم و توانستیم خود را به رده سوم جدول برسانیم.

هافبک استقلال در مورد استعفای استراماچونی توضیح داد: مرا وارد حاشیه نکنید. من از این موضوع بی خبرم و نمی توانم در این خصوص صحبت کنم.

رضاوند در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدای فصل پولی گرفته اید و مسائل اقتصادی شما حل شده است یا خیر؟ اظهار داشت: در این خصوص اجازه بدهید بزرگترهای تیم صحبت نمایند و من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 472

به "وارد حاشیه نمی شوم، بزرگترها در خصوص مسائل صحبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارد حاشیه نمی شوم، بزرگترها در خصوص مسائل صحبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید