هنرمند نوجوان اردبیلی؛ سومین استعداد عصر جدید

به گزارش پسرک کامپیوتری، با سرانجام برنامه تلویزیونی عصر جدید، هنرمند نوجوان و با استعداد اردبیل رتبه سوم را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگاران، پارسا خائف از نوجوانان بااستعداد در این برنامه بود که با اجرای خوبش در عرصه موسیقی و با رای داوران به فینال این رقابت ها راه یافت.

هنرمند نوجوان اردبیلی؛ سومین استعداد عصر جدید

اولین اجرای پارس در این برنامه با این که بدون موسیقی اجرا شد، اما حیرت داوران را برانگیخت. او در واقع یکی از تمرینات آوازی محمدرضا شجریان را در دستگاه بیات اصفهان و با شعری از سعدی اجرا کرد. این هنرمند اردبیلی پس از پشت سرگذاشتن مرحله دوم این مسابقه در مراسم دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران با حضور رئیس جمهوری روی صحنه رفت و اجرای خوبی را به نمایش گذاشت.

پس از آن در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند که پارسا یکی از این انتخاب ها بود، اما در نهایت انتخاب نهایی بر عهده مخاطبان گذاشته شد تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب نمایند. پنجشنبه شب گذشته در فینال این برنامه، نفرات برتر معرفی شدند که در نهایت خواننده نوجوان اردبیلی با 5717064 رای مردمی رتبه سوم را به خود اختصاص داد. در این برنامه رتبه اول به فاطمه عبادی با 6544964 رای مردمی و رتبه دوم به محمد زارع با 5916362 رای مردمی رسید. سعید فتحی روشن با 3148431 رای و گروه دختران نینجا با 3078787 رای در رتبه های چهارم تا پنجم ایستادند. عصر جدید اولین برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه های هنری، ورزشی و سرگرمی در کشور بود که در فصل اول به کار خود انتها داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 302

به "هنرمند نوجوان اردبیلی؛ سومین استعداد عصر جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمند نوجوان اردبیلی؛ سومین استعداد عصر جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید