همدانی: فولادی ها جنگجو بودند، بازیکنان استقلال بی مسئولیت، شوک خوبی به آبی پوشان وارد شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در زمان خوبی باخت و آبی پوشان می توانند از این شکست برای هفته های آینده درس بگیرند.

همدانی: فولادی ها جنگجو بودند، بازیکنان استقلال بی مسئولیت، شوک خوبی به آبی پوشان وارد شد

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، گفت: بازی فیزیکی و جنگنده بود. فولاد تیم جنگجویی است و یکی از بازی های سخت استقلال رد شد. استقلال می توانست بازنده نباشد، اما فولاد با توجه به حفظ بازیکنانش و ثبات مدیریتی تیم خوبی بود و قاطعانه می گویم آنها سال جاری یکی از تیم های مدعی قهرمانی خواهند بود.

وی اضافه نمود: اگر چه فولاد تیم استقلال را مهار نموده بود، اما دو گل آنها روی بی مسئولیتی بازیکنان استقلال به ثمر رسید و اگر تمرکزشان بالا بود، این اتفاق نمی افتاد. فولاد به خوبی استقلال را بررسی نموده بود و شناخت خوبی از این تیم داشت. در جریان بازی شاهد بودیم که وریا غفوری و میلیچ یک بار هم نتوانستند دفاع حریف را دور بزنند، این مسئله نشان می داد فولادی ها کار نموده بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در بهترین موقع مغلوب شد و در زمان خوبی به تیم شوک وارد شد تا بازیکنان بدانند لیگ سختی در انتظارشان است و باید درس بگیرند. اگر بازیکنان سال جاری می خواهند دل طرفداران را خرسند نمایند، باید 5 برابر توان فعلی خود باشند.

همدانی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست محمود فکری به تنهایی کنار خط بازیکنان را هدایت کند، گفت: قاعدتا یک نفر باید بازیکنان را هدایت کند. نمی دانم استراتژی فکری چیست، اما اگر ببیند که این مسئله آسیب می رساند، ممکن است جلویش را بگیرد. یک نفر باید لب خط باشد تا مسائل فنی را به بازیکنان انتقال دهد، در غیر این صورت بازیکنان دچار سردرگمی می شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1266

به "همدانی: فولادی ها جنگجو بودند، بازیکنان استقلال بی مسئولیت، شوک خوبی به آبی پوشان وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: فولادی ها جنگجو بودند، بازیکنان استقلال بی مسئولیت، شوک خوبی به آبی پوشان وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید