نظارت بر مراکز اقامتی و رستوران های سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران گفت: نظارت بر رستوران ها و مراکز اقامتی سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد.

نظارت بر مراکز اقامتی و رستوران های سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد

فرج فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در دهلران گفت: نظارت و بازرسی از رستوران ها و هتل های سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران اربعین از محور مواصلاتی این شهرستان به سمت پایانه مرزی مهران تردد خواهند داشت نظارت و بازرسی از رستوران ها و هتل ها لازم است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران توضیح داد: با توجه به حضور زائران اربعین در شهر دهلران به صورت ویژه بر مراکز اقامتی شهر نظارت و همچنین در طول روز در دو نوبت ظهر و عصر بر شیوه سرویس دهی رستوران های سطح شهر نظارت می گردد.

وی گفت: در ایام تردد زائران اربعین موکب این اداره در محل موکب بزرگ و اصلی شهر برای هدایت زائران ایجاد شده است تا خدمات لازم را به زائران ارائه دهیم.

فاضلی ادامه داد: در این موکب علاوه بر پذیرایی از زائران به بیان نقاط گردشگری و زیارتی این شهرستان خواهیم پرداخت تا در آینده این زائران این شهرستان را که دارای اماکن زیارتی و سیاحتی متعددی است، برای گردشگری انتخاب نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران عنوان نمود: آبگرم دهلران به عنوان یک جاذبه گردشگری مورد توجه راهنمایان و تورگردانان زائران اربعین شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 741

به "نظارت بر مراکز اقامتی و رستوران های سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر مراکز اقامتی و رستوران های سطح شهر دهلران تا بازگشت زائران اربعین تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید